DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Endelig kjøpt den Vet noen om når mapsene kommer på alle game modusene? Er lei av mosh pit driten. Jeg har bare spillet carnival og strike. Dei andre kommer jo aldri opp på skjermen!! Vacant :love:
itzTheTruth Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Vacant er alltid morro. Carnival var ok, Fuel kan brenne i helvette. Strike var ikke like morro som i CoD4. Trailer Park var ok, grei nok på FFA. Skuffet. Og når jeg f.eks vil spille Domination så kommer jeg konstant på Waste-of-time-land, og møkkabanen Overgrown. Lyst å få spilt Domination på de nye mapsene. De burde virkelig gitt oss muligheten til hvilke baner vi ville spille asså.
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 trailerpark + headquartes pro = multikill Når laget mitt har den så kommer dei andre den samme veien. så jeg tar fram P90 akimbo og og fyrer av og da MULTI KILL!!!
Pop-fiske Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Fuel: Genial bane i grunn. Men kva faen skal me med det store sand/stein området ? Trailer Park: Likte den godt! Liten og hektisk bane. Carnival: Tja.. Godt balansert. Trenger vel litt tid enda til å finne ut av den Vacant: Fortsatt like god Strike. Ok. Er ikkje meir å sei.. Er meir fornøgd med denna enn den forrige map-packen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå