Lightboy Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Hei jeg bare lurte på om noen andre visste om det er slutt på salg av timecards til age of conan? Jeg var på spaceworld og platekomaniet og der hadde de sluttet,har problemer med å finne noen plasser so de selger det.Også på nettet sånn som feks cdon finner jeg det ikke lengre.jeg vil ikke bruke visa(kall meg mr.paranoid ) så da er mulighetene små.
vidarkri Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Det er helt risikofritt å bruke visa, du kan fryse konton når du måtte ønske via abbonementsiden din. Billigere blir det og.
Balrog11 Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 jeg skulle til å starte en tråd om dette selv, om det fins gamecard lengre? husker det var billigere enn å kjøpe med visa på age of conan siden.
Atomics Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Grunnen til at det har vært billigere er fordi kortene ble dumpet fordi levrandørene var vel redde for å sitte med større lagre. regner nesten med at produksjonen er smal, om ikke stoppet for lengst av kortene. Det skal jo egentlig være dyrere med kortene, men det er en stund siden dette stemte med AoC. Hvis man skal ha timecards nå, så må man nok på nettet, kanskje internasjonalt også. Ellers er det alltids trofaste Visa.
Balrog11 Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 trofaste visa? da har du ikke møtt mitt visakort. Det er ikke mye å stole på.. tomt stadig vekk!
Kaiz3r Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Hehe, men ellers er det mye bra å hente via online-betaling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå