Gå til innhold

Test: Sony Ericsson Elm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal kjøpe denne med Netcom FreeText når abonnementet mitt med Telenor går ut. Hvis det ikke har kommet et bedre alternativ innen da, ettersom jeg er en sms-freak som også gjerne vil ha Wi-fi passer denne telefonen fint.

 

Synes det er fint at Sony tar initativ og lager flere mobiler av resikulert plast.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Mobiltelefonen kan strengt tatt ikke kalles "miljøvennlig", da det til tross for den resirkulerte plasten fortsatt kreves en del miljøgifter for å lage mobilen (som i tillegg kan komme fra konfliktområder), samt at man aldri kan gjenvinne en mobil helt. At noe ER miljøvennlig impliserer at den tingen/aktiviteten er til gode for miljøet. Dere må gjerne rette på meg, men sist jeg sjekket var ikke mobiltelefoner i den kategorien. I Norge er det forbudt å reklamere med at f.eks. biler er miljøvennlige, og det samme gjelder en mobiltelefon.

 

Kanskje dere burde endre tittelen på artikkelen til "En mer miljøvennlig SMS-telefon"?

 

Testen var forøvrig veldig bra, som vanlig:)

Endret av missilecatcher
Lenke til kommentar

Noen som har denne mobilen og vet om det er stor plass til meldinger i innboks/utboks? Vil gjerne ha plass til noen tusen meldinger. Lurer også på om det er en slik "samtale-funksjon" som f. eks iphone har.

 

Dårlig formulert, men slik at man kan se meldinger som bare du og en annen bestemt person har sendt til hverandre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...