Gå til innhold

Ranger sangen over deg (Rock & Metal)


nybb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva faen feiler deg da, SirUstinov?!? Her kommer robbsi å legger ut en sang fra et band, hvor bassisten deres nettopp har gått bort. Og så presterer du å komme med dette. Det er rett og slett uhørt og respektløst. Greit at du ikke liker Slipknot (...sier ikke at jeg liker dem), men å komme med noe sånt akkurat NÅ, blir helt feil i mine ører... "period" :nei2:

 

---------

 

Over til noe helt annet, Frantic! Denne sangen beskriver veldig godt perioden 'tallica var inne i. Helt klart deres beste sang fra St. Anger. Den ekstra skarpe skarptromma gir en ekstra gnist over sangen, noe som funker nokså bra. Ingen 10/10-sang, men den skal få... 7/10

 

Edit: Sweet Child O'Mine! Bare den introen der er verdt en 10'er... og så kommer den fantastiske stemmen til Axl Rose, legendarisk. Tenk dere å ha hørt det der med original stemmen til Axl på slutten/begynnelsen av 80/90-tallet... ååh :roll:

10/10

 

 

Van Halen - Right Now

 

http://www.youtube.com/watch?v=Qsx2ueGssf0

Endret av tjotr
Lenke til kommentar

Særriøst!! :O :O

Gadd ikke å høre mer en 30 sek. ass!

Sier vel alt. Det hele starter med et forferdelig leven som aldri tar slutt. huffameg.

0/10

 

Særiøst!;Oo Er fyren over meg for real liksom? Slipknot suger, period. 0/10

 

Leste du det jeg skrev eller? haha!

 

Likte starten på sangen litt, håpet det skulle bygge seg opp. men når vokalen kom fikk jeg sjokk.

I tillegg litt kjedelig og drøy.

3/10

 

Hva faen feiler deg da, SirUstinov?!? Her kommer robbsi å legger ut en sang fra et band, hvor bassisten deres nettopp har gått bort. Og så presterer du å komme med dette. Det er rett og slett uhørt og respektløst. Greit at du ikke liker Slipknot (...sier ikke at jeg liker dem), men å komme med noe sånt akkurat NÅ, blir helt feil i mine ører... "period" :nei2:

 

Lololol! Beste ever.

DsO > Slipfjott.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Hva faen feiler deg da, SirUstinov?!? Her kommer robbsi å legger ut en sang fra et band, hvor bassisten deres nettopp har gått bort. Og så presterer du å komme med dette. Det er rett og slett uhørt og respektløst. Greit at du ikke liker Slipknot (...sier ikke at jeg liker dem), men å komme med noe sånt akkurat NÅ, blir helt feil i mine ører... "period" :nei2:

 

---------

 

Over til noe helt annet, Frantic! Denne sangen beskriver veldig godt perioden 'tallica var inne i. Helt klart deres beste sang fra St. Anger. Den ekstra skarpe skarptromma gir en ekstra gnist over sangen, noe som funker nokså bra. Ingen 10/10-sang, men den skal få... 7/10

 

Edit: Sweet Child O'Mine! Bare den introen der er verdt en 10'er... og så kommer den fantastiske stemmen til Axl Rose, legendarisk. Tenk dere å ha hørt det der med original stemmen til Axl på slutten/begynnelsen av 80/90-tallet... ååh :roll:

10/10

 

 

Van Halen - Right Now

 

http://www.youtube.com/watch?v=Qsx2ueGssf0

 

En helt hyggelig sang, ikke noe jeg hører på normalt, men det gjør ikke vodnt fordi Van Halen er så gode musikalsk 7/10

 

http://www.youtube.com/watch?v=lgCRgDR1vA0

Lenke til kommentar

Skogslik: En utrolig mektig sang! Candlemass på sitt beste. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt på denne sangen (i strekk). Min favorittsang av Candlemass! 10/10

 

Petter: Meshuggah er et kult band. Groovy riff og kult trommespill. Dette er ikke den beste sangen jeg har hørt av de. Er ikke å veldig bevandret i deres musikk, så derfor kan sangene tendere til å bli litt like i mine ører 7/10

 

http://www.youtube.com/watch?v=nPqtg-8P0Y0

Endret av Anulaibar
Lenke til kommentar

Trist å se at Traces of Reality får laveste poengscore både her og når jeg postet den i den andre rangeringstråden (uten ordentlig begrunnelse begge steder selvfølgelig). Den sangen er så og si perfekt. Til og med audio samples fra Twin Peaks. Min absolutte favorittlåt av DHG

 

e:leif

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Jeg hørte ca. 20sek av sangen, spolte meg i gjennom hele sangen for å høre om den endret seg. Nei, det ga fortsatt følelsen av å bli voldtatt med piggtrådbatong, noe jeg for øyeblikket ikke er fan av. Derfor blir det vanskelig: 1) orke å pine seg gjennom hele sangen i respekt for trådstarter 2) objektivt vurdere når dette er så langt unna min musikksmak som jeg kommer. At min umiddelbare reaksjon var så knapp kan jeg se at var uheldig, men samtidig så er dette en temmelig uformell "anmeldelsestråd". Sorry for å ha tråkka på favorittlåta di.

 

Var piggtrådbatongen en god nok beskrivelse for deg, slik at vi kan bevege oss videre?

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...