hellblazer91 Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Har tenkt å begynne å abonnere på et bilblad og lurer på hvilke jeg burde abonnere på siden jeg ikke har peiling på hvilke blad som passer på meg:S Den burde være seriøs og innholde minst mulig skrivefeil (blir småirritert på slikt, men ikke like ille som brukerne fra Dinside.no da ) Ønsket innhold: Nyheter om biler som har kommet eller skal komme. Tester av biler. Tester av bilstereoanlegg. Skal helst være norsk blad Tips om behandling av bil og eventuelt installering av ny anlegg på bil. Litt reklame av biler og stereoanlegg kan jo være greit å ha også (d er vel som regel alltid reklame, men jeg synes det er helt greit siden det er om biler og slikt) Vurdere å abonnere på autofil siden d har vært tidligere vist på tv, men er ikke sikker på om bladet er like bra som tv-programmet. Hva synes dere?
Primer4 Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 kan ikke huske og ha lest en test av stereoanlegg i autofil, men ellers så oppfyller det jo kravene dine. Jeg synes heller ikke bladet er like bra som tv-programmet.
OJ Doe Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Gatebil kanskje, lite om nye biler etc. men masse om anlegg, how to etc. Ellers er Autofil er bra blad.
hellblazer91 Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Skrevet 9. mai 2010 Hmm nå ble d litt vanskelig siden akkurat d med Anlegg og bil er separert... finnes det noen blad som har dette sammen kombinert?
Skavold Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Autofil hadde litt om lyd i bil før i tiden, men ikke nå lenger. Husker de hadde et eget nummer nærmest dedikert til lyd i bil for noen år siden, men nå er du heldig om det står en liten notis om en ny GPS-mottaker.
Tee-Zee Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Det er ingen blader i Norge som har både stereo og nybil i hvert nummer. En del blader skriver om stereo av og til, men ikke i hvert nummer.
hellblazer91 Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Skrevet 9. mai 2010 jasså ;/ velvel jeg kan bare kjøpe meg et blad med bilstereo-artikler hvis jeg føler nødvendigheten for d istedet. Da blir det Autofil på meg! takk for hjelpen:D
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 (endret) Av de norske synes jeg bladet Bil er det beste, har abonnert på dette i mange år selv. Av utenlandske kjøper jeg som regel den tyske utgaven av Auto Motor und Sport, men det krever selvsagt tyskkunnskaper. Endret 10. mai 2010 av Slettet-fsaSP0zV
Skavold Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Bladet Bil er bra, ja. Kanskje det beste norske bladet. Min absolutte favoritt er riktignok CAR Magazine - britisk selvsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå