Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilke bilblad er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å begynne å abonnere på et bilblad og lurer på hvilke jeg burde abonnere på siden jeg ikke har peiling på hvilke blad som passer på meg:S

Den burde være seriøs og innholde minst mulig skrivefeil (blir småirritert på slikt, men ikke like ille som brukerne fra Dinside.no da :p)

Ønsket innhold:

Nyheter om biler som har kommet eller skal komme.

Tester av biler.

Tester av bilstereoanlegg.

Skal helst være norsk blad :D

Tips om behandling av bil og eventuelt installering av ny anlegg på bil.

Litt reklame av biler og stereoanlegg kan jo være greit å ha også (d er vel som regel alltid reklame, men jeg synes det er helt greit siden det er om biler og slikt)

Vurdere å abonnere på autofil siden d har vært tidligere vist på tv, men er ikke sikker på om bladet er like bra som tv-programmet.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ikke huske og ha lest en test av stereoanlegg i autofil, men ellers så oppfyller det jo kravene dine.

Jeg synes heller ikke bladet er like bra som tv-programmet.

Skrevet

Autofil hadde litt om lyd i bil før i tiden, men ikke nå lenger. Husker de hadde et eget nummer nærmest dedikert til lyd i bil for noen år siden, men nå er du heldig om det står en liten notis om en ny GPS-mottaker.

Skrevet

Det er ingen blader i Norge som har både stereo og nybil i hvert nummer. En del blader skriver om stereo av og til, men ikke i hvert nummer.

Skrevet

jasså ;/ velvel jeg kan bare kjøpe meg et blad med bilstereo-artikler hvis jeg føler nødvendigheten for d istedet. Da blir det Autofil på meg! takk for hjelpen:D

Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet (endret)

Av de norske synes jeg bladet Bil er det beste, har abonnert på dette i mange år selv. Av utenlandske kjøper jeg som regel den tyske utgaven av Auto Motor und Sport, men det krever selvsagt tyskkunnskaper.

Endret av Slettet-fsaSP0zV

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...