Gå til innhold

Treningsprogram kun med manualer/egen kroppsvekt?


Anbefalte innlegg

Har nå investert i noen manualer, og er ladd for å begynne å trene styrke ;)

 

Målet mitt er å bli større og sterkere, men samtidig har jeg ikke noe ønske om å bli den store boleren heller ;) Angående kosthold så har jeg ikke gjort så mye mer med det enn at jeg fra nå av kommer til å velge ut sunnere mat og holde meg unna søtsakene.

 

Noen som kan gi/lage meg et godt treningsprogram hvor jeg kun bruker manualer og/eller egen kroppsvekt? Gjerne et som er to eller tre ganger i uka.

 

Ps: Har altså KUN manualer, ikke benk, stang, hoppetau eller machete.

Endret av PIN-kode
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg veit ikkje med program, men her er ei side med oversikt over korleis du kan trene dei forskjellige muskelgruppene.

Link, linkaments

 

Joa, men skulle gjerne likt å visst hvilke muskelgrupper jeg bør fokusere på, og hvilke øvelser som fungerer best :p Eventuelt hvordan jeg skal kombinere diverse øvelser slik at jeg får trent alle muskelgruppene (helkroppsprogram).

Endret av PIN-kode
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eg veit ikkje med program, men her er ei side med oversikt over korleis du kan trene dei forskjellige muskelgruppene.

Link, linkaments

 

Joa, men skulle gjerne likt å visst hvilke muskelgrupper jeg bør fokusere på, og hvilke øvelser som fungerer best :p Eventuelt hvordan jeg skal kombinere diverse øvelser slik at jeg får trent alle muskelgruppene (helkroppsprogram).

 

du burde nokk trene alle musklene, du kan jo ta bryst og triceps en dag og biceps og rygg en dag, og bein og skuldre en dag. og her er det noen øvelser: http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...