Gå til innhold

DELL VOSTRO 1320 C2D 2.2 4GB/320 13.3" - Kr. 3499.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Så veldig greit ut, til jeg kom til denne linjen:

Operativsystem inkludert Microsoft Windows Vista Home Premium, 32-bit

 

Vett ikke hvilken kunnskap du har om Operativsystem, men det er 2 ting jeg vil nevne angående det som er inkludert:

1. Windows Vista er det nest nyeste operativsystemet til Microsoft, dette har fått mye kritikk opp igjennom tiden siden det ble lansert i 2006(?), om at det er tregt og sinker ned datamaskinen.

2. Det operativsystem som følger med er også 32-bit, det vil si at datamaskinen ikke greier og utnytte 4GB minne (inkludert minne på skjermkortet blandt annet).

Lenke til kommentar

Vostro er gode maskiner men de er ikke lagd for å spilles på. Hvis du ikke snakker om kabal og veldig enkle spill da.

 

Sims 3 er ikke av de tyngste spillene men det krever tross alt sitt.

For helt smooth gameplay så bør du nesten opp på HD 5470 kort.

 

Vostron der bør klare sims 3 i laveste oppløsning, noe høyere enn det kan du glemme.

 

Ofte koster en maskin med ett HD 5470 kort like mye som en maskin med ett HD 5650 som er ett bra kort.

 

Den desidert billigste maskinen med HD 5650 er Packard Bell EasyNote TJ75-724 pris 5995kr, den er så kraftig at den duger til alle nye spill.

 

Den billigste med HD 5470 kort er Packard Bell EasyNote TJ75-721 pris 4995kr

 

Som du ser så skiller det 1000kr og man vil jo få en maskin som antagelig varer vesentlig lenger ved å gå for den dyrere modellen.

 

Kvaliteten på Packard Bell er helt grei.

Lenke til kommentar

Takker og bukker for tilbakemeldingene. Hun har 3500.- å rutte med når det gjelder kjøp av ny PC - pappa'en har sagt at det ikke blir noe særlig sponsing da han kjøpte ny bærbar til henne for ikke så altfor lenge siden :) har lagt Vostro'en i bestilling da jeg ikke finner tilsvarende specs på en ny maskin med det budsjettet hun har.

Vistaen blir skiftet umiddelbart med noe nyere... :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Takker og bukker for tilbakemeldingene. Hun har 3500.- å rutte med når det gjelder kjøp av ny PC - pappa'en har sagt at det ikke blir noe særlig sponsing da han kjøpte ny bærbar til henne for ikke så altfor lenge siden :) har lagt Vostro'en i bestilling da jeg ikke finner tilsvarende specs på en ny maskin med det budsjettet hun har.

Vistaen blir skiftet umiddelbart med noe nyere... :)

Vist Vistaen blir skiftet er det et røverkjøp! :)

Lenke til kommentar

Takker og bukker for tilbakemeldingene. Hun har 3500.- å rutte med når det gjelder kjøp av ny PC - pappa'en har sagt at det ikke blir noe særlig sponsing da han kjøpte ny bærbar til henne for ikke så altfor lenge siden :) har lagt Vostro'en i bestilling da jeg ikke finner tilsvarende specs på en ny maskin med det budsjettet hun har.

Vistaen blir skiftet umiddelbart med noe nyere... :)

Vist Vistaen blir skiftet er det et røverkjøp! :)

Vostron er jo rimelig men noe spesielt røverkjøp er det da ikke snakk om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Takker og bukker for tilbakemeldingene. Hun har 3500.- å rutte med når det gjelder kjøp av ny PC - pappa'en har sagt at det ikke blir noe særlig sponsing da han kjøpte ny bærbar til henne for ikke så altfor lenge siden :) har lagt Vostro'en i bestilling da jeg ikke finner tilsvarende specs på en ny maskin med det budsjettet hun har.

Vistaen blir skiftet umiddelbart med noe nyere... :)

Vist Vistaen blir skiftet er det et røverkjøp! :)

Vostron er jo rimelig men noe spesielt røverkjøp er det da ikke snakk om.

Vil gjerne se en bedre specca maskin til den prisen, eller nær den prisen. Dessuten er Dell kjent for en god del bedre kvalitet enn Packard Bell, som jeg forsåvidt kun har vonde minner om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...