albions Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Hei, sliter med at eg blir kastet ut av spillet heile tiden, noen som har ein forklaring på hvorfor?. Spiller med trådløs forbindelse med 100% signal
nagina Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 (endret) Må nok forklare litt nærmere det du sier her... Altså, disconnected akkurat når du kommer inn? hvis ja? Da skyldes det som oftset addons. Endret 4. mai 2010 av nagina
albions Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Skrevet 4. mai 2010 (endret) Må nok forklare litt nærmere det du sier her... Altså, disconnected akkurat når du kommer inn? hvis ja? Da skyldes det som oftset addons. Blir disconnected ja. Som oftes etter 5-10 min med spilling. Har ingen addons Endret 4. mai 2010 av albions
nagina Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Merkelig, har selv spilt de siste 3årene med wireless, både mobile bredbånd og vanlige trådløst via router, aldri opplevd noe slikt ;p Mulig det er et eller annet forstyrelse rundt der som gir disconnection, det var noe jeg slet med mobile bredbånd, blir det for mye actions eller noe slikt så blir jeg disconnected. Er usikker på problemet ditt ;p
albions Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Skrevet 4. mai 2010 Merkelig, har selv spilt de siste 3årene med wireless, både mobile bredbånd og vanlige trådløst via router, aldri opplevd noe slikt ;p Mulig det er et eller annet forstyrelse rundt der som gir disconnection, det var noe jeg slet med mobile bredbånd, blir det for mye actions eller noe slikt så blir jeg disconnected. Er usikker på problemet ditt ;p Sitter på ein serdeles stabil fiberlinje 30/30mbit. Kan det hende at det hjelper å resette den trådløse ruteren?
k-h-s Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Prøv med kabel litt hvis mulig. Da kan du se om det er det trådløse eller selve pcen etc.
nagina Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Du får prøve deg fram, vanskelig å svaret på spørsmålet ditt
Phyx Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Om det skjer ofte så test med og kjør ping i bakgrunnen. Start -> kjør -> (skriv) ping vg.no -t DA kan du se om du har noen brudd på nettet. Ellers kan det være en gammel pcc som sliter litt med og dra wow?
Necleto Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 (endret) Om det ikke er internettlinja som er årsaken, skift passord på kontoen din. Det kan være noen som prøver å hacke. Et godt tips rundt det med passord, er å skrive det på følgende måte: Passord: wow1234 Rekkefølge for inntasting: 34 - museklikk på starten av feltet 12 - museklikk på starten av feltet wow Dette siker at en keylogger ikke får inn riktig passord. Bare IKKE bruk "home" knappen til å hoppe til starten av tekstfeltet, for det er tastetrykk, som altså keyloggeren oppfatter. Endret 6. mai 2010 av Exsecror
Lednar Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 (endret) 1. Start WoW. 2. Til høyre finner du forskjellige knapper, ene heter Options. Klikk på den. 3. Velg "Reset User Options". 4. Restart WoW. 5. Forsøk å logge inn. Mener det var noe sånt. Kan ikke sjekke akkurat nå. Klarer du å logge inn, er det ingenting galt med addons, instillninger o.l. Blir du enda DCet, er det noe annet som ligger i bakgrunnen. Endret 11. mai 2010 av Lednar
Magnus1001 Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 En kompis av meg slet med å bli disconnected hele tiden på trådløs, etter mye feilsøking fant vi til slutt ut at det var kabelen fra router til vegguttak som var ustabil! Etter vi byttet ut denne gikk alt som smurt
Glipp Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Akkurat det samme problemet selv, startet en uke siden, blir disconnected hvert 10-15 min. klarer ikke å fullføre verken hc's eller raids på grunn av d. Finner ikke ut feilen
IntelAmdAti Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Om det ikke er internettlinja som er årsaken, skift passord på kontoen din. Det kan være noen som prøver å hacke. Et godt tips rundt det med passord, er å skrive det på følgende måte: Passord: wow1234 Rekkefølge for inntasting: 34 - museklikk på starten av feltet 12 - museklikk på starten av feltet wow Dette siker at en keylogger ikke får inn riktig passord. Bare IKKE bruk "home" knappen til å hoppe til starten av tekstfeltet, for det er tastetrykk, som altså keyloggeren oppfatter. Såvidt jeg kjenner til så tar keyloggeren det som står i passordfeltet når du trykker "login" og da har det ingenting å si om du prøver å "rote" det til.
Zt Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 (endret) En vanlig keylogger fungerer ved at den plukker opp på signalene som kommer fra tastaturet. De henter bare ikke inn hele strengen som står i passordfeltet. Så overnevnte metode for å kødde det til vil fungere. For å ikke gå fullstendig offtopic så kan jeg nevne at jeg også har hatt problemer med disconnects etter en 10-15 minutter. Noen ganger helt tilfeldig når det kom en DC. Jeg fikset dette ved å bytte ut samtlige ledninger mellom uttaket i veggen og til pc'en. Endret 17. mai 2010 av Zt
DontTouchMyPhone Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Jeg blei kasta av hele tida til å begynne med, grunnen var at jeg ikke hadde slått av BitTorrent som gikk i bakgrunnen. Men det er vel noe de fleste husker å skru av vil jeg tro.....men ville nevne det.
Necleto Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Du som detter ut: Du har ikke en keybinding med Alt+F4? Leste bare en på wow-europe forumet som ikke forstod hvorfor han datt ut, og det viste seg at han hadde en slik keybind xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå