Gå til innhold

Trenger hjelp til å kjøpe en "spion" mikrofon.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger litt hjelp på skolen.

Det har seg sånn at jeg er en gutt som går i 9.kl og ikke så populær, men folk har en tendens til å lure meg til skyld eller straff. (viss dere skjønner)

 

De kan si å gjøre ting, flere forslkellige ting, også når det blir alvor så kan de snu og vri på sannheten, og jeg har ikke sjans til å få folk til å tro meg.

 

Foreldre osv tror meg, men på skoler så er det kun en regel som gjelder: Flertallet vinner. og jeg vil ikke gå så langt at jeg sladrer på dem, eller sier det til lærer, det skaper bare flere problemer..

Jeg er også veldig dårlig på å argumentere, så det er liksom umulig for meg å vinne slike krangler / diskusjoner..

 

Men har kommet fram til en smart idê som jeg trenge litt help til.

Jeg tenkte at jeg kunne bruke noen 100 lapper på ett "spion sett." En mikrofon som jeg kan gjemme også kan jeg skru den på når jeg spørr folk om avgjørene spørsmål når ingen er der og kan vitne. men jeg trenger hjelp til å finne en med god kvalitet :)

 

Jeg trenger virkelig hjelp. snarest mulig..

 

Axxxy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klart man kan.

 

Tror en diktafon kunne fungert bra, vet ikke helt hvor mye sånt koster. Burde finnes for rundt 200-300 kr.

 

EDIT: Jeg tror ikke du blir noe bedre likt av å gjøre noe sånt. Du kan jo rett og slett bare slutte å ta skylda. Ikke la tards herje med deg.

Endret av Flin
Lenke til kommentar

For det første så har du ikke lov til å gjøre dette med mindre du får samtykke av de du tar opp.

 

Syns det er litt barnslig tankegang og ta opp og bruke imot istedenfor å f.eks. snakke med lærerene om det. Tror ikke det vil hjelpe heller når du tar opp. Da blir du bare sett på som sær og miste troverdighet. Så det virker kanskje mot sin hensikt.

 

Og til slutt, de fleste mobiltelfonene kan ta opp lyd.

Endret av unwill
Lenke til kommentar

Det er heller ikke lov til å mobbe. Det har ingen konsekvenser å bryte loven eller moralske regler på et slikt nivå. Jeg sier kjør på, selv om jeg er enig at det kommer til å virke mot sin hensikt. Du kommer bare til å bli mere mobba, men er jo verd forsøket.

Lenke til kommentar

å unngå å bli mer mobba tror jeg ikke helt, for jeg har noen på laget, men ikke så mange, og jeg har laget en del gode unskyldninger, og de kan brukes her, så jeg kan slippe unna en stund.

 

Jeg lånte en mobil av en "venn" som han ikke brukte, den var ganske ny, det kunne jeg se på den, og bare noen dager før jeg skulle lever den tilbake å kjøpe meg en ny, så knuste jeg skjermen-.- og da kommer de irriterende greien tilbake. en dag sa han, "den er ganske gammel, og jeg skulle batele 700" (og den er ganske dårlig,) men når jeg sier den er for dyr til å være gammel så sier han en annen dag "den er ganske ny, men det er ikke garanti" også når jeg sier at der burde det vært, så sier han at han rotet dem bort med ett uhell. og når jeg sier det til pappa, (de viste jo at jeg skulle kjøpe den) at da burde jeg i alle fall fått mindre pris, vist han rotet den vekk, og da kommer han igjen og sier ("vennen" at det ikke er garanti alikavel)

 

alt dette kunne jeg ungått med å fårr sannheten fram med ett opptat..-.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...