Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurte på om det er noen som bruker Skype, Ventrilo eller Teamspeak3 og har en server (har en ventrilo server, den er i USA så vi får 100-140 ping). Hadde vært greit med en av delene for oss gamere..

Skrevet

Man trenger jo ingen server for å bruke Skype? ;)

Har uansett en ventrilo server, men den er kun aktiv til 5. Mai da jeg kun bruker Skype lengre, så tror ikke jeg kommer til å forlenge abonnentet. Om du skulle ha interesse av å ha infoen og bruke den frem til da, så er det bare å sende en PM :)

Skrevet

tror du skjønte hva jeg mente med server. Bruker selv alle 3 så jeg vet hvordan hver av de funker, bare å sende en PM angående skype navn eller info til ventrilo serveren min.

Skrevet (endret)

Jeg er up for 5 vs 5 premade. Har spilt endel solo ranked, og ligger vel på en rating på ca 1200. Varierer litt opp og ned. Navn ingame er LemZarD.

Endret av -Lasse
Skrevet

Man trenger jo ingen server for å bruke Skype? ;)

Har uansett en ventrilo server, men den er kun aktiv til 5. Mai da jeg kun bruker Skype lengre, så tror ikke jeg kommer til å forlenge abonnentet. Om du skulle ha interesse av å ha infoen og bruke den frem til da, så er det bare å sende en PM :)

Det var en offentlig LoL EU server for mumble oppe før, vet ikke om den fortsatt er oppe.

Skrevet

Hmm.. hadde noen problemer i stad, hvor jeg ikke kunna røre på meg i hele tatt. Spille hadde ikke fryst eller noe, men jeg kunne rett og slette ikke gå et eneste skritt.

Skrevet (endret)

Angående Teamspeak/Ventrilo/Skype, så har Netsky en utrolig bra public TS3 500slots server.

netsky.org.uk:9987

Endret av SNORLX
Skrevet

Jeg har vært i queue flere ganger i mer en 10min i dag, begynnner å bå meg på nervene. :X

Merkelig. Hos meg er det stikk motsatt. Har hatt den raskeste queue noensinne på de 3 gamsa jeg har spilt. Tror all har hvert under 10 sekunder. Hvertfall ikke mye over.

Skrevet

Lett å bruke Mumble og VT uten push to talk, det er også veldig lett å spille LoL med push to talk. De fleste PC gamere har vel en håndfull knapper mer enn de trenger på musa i disse dager, så en passende PTT knapp er ikke noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...