Gå til innhold

pc for unge trygdede


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hepp skal hjelpe en kamerat som er trygda til å lage et oppsett til rimelig pc for "unge trygdede som ikke liker å jobbe men liker at andre gjør det slik at de kan få mer trygd", det er det de kaller klubben sin, men nok om det, her er oppsette hva synes dere om det, noe som forandres på ?

 

https://prisguiden.no/liste/114339

 

Jeg anbefaler å kjøpe enten en dual quad-core Mac Pro med 2 x 30" Apple skjermer eller en AlienWare Area 51 ALX, begge bør finansieres med kredittkort.

Lenke til kommentar

hepp skal hjelpe en kamerat som er trygda til å lage et oppsett til rimelig pc for "unge trygdede som ikke liker å jobbe men liker at andre gjør det slik at de kan få mer trygd", det er det de kaller klubben sin, men nok om det, her er oppsette hva synes dere om det, noe som forandres på ?

 

https://prisguiden.no/liste/114339

 

Jeg anbefaler å kjøpe enten en dual quad-core Mac Pro med 2 x 30" Apple skjermer eller en AlienWare Area 51 ALX, begge bør finansieres med kredittkort.

 

HAHAHA, nå lo jeg skikkelig godt! Hehe

Lenke til kommentar

joda men alt har en sammenheng, som du ser har jeg valgt to grafikkkort, det betyr som regel at personen er opptatt av spill, derfor er den minste til os og programmer og den største ssden til kun spill slik at det ikke blir så lange laste tider osv, og er det noe trygdede har tid til så er det spille spill, derfor trenger han egen ssd til spill. Vurderte i utgangspunktet en velociraptor, men trygdede må jo også henge med tiden tenkte, derfor en ssd, når det gjelder pris var den ikke så veldig mye dyrere enn en velociraptor disken da, men veldig mye raskere, så akkurat her gikk ytelse foran pris, blir bare litt mindre penger til øl og røyk framove for han og det er jo alltid en bra ting. Håper det var litt mere oppklarende.

 

Hvorfor har du satt opp to forskjellige ssd-er på listen? Er det ikke bedre utnyttelse av trygda å heller ha en ssd til OS og en vanlig snurredisk til lagring?

Lenke til kommentar

Bare et tips;

 

Hvis han sier at en PC vil gi mening i livet og føre ham tilbake til arbeid, så kan han få den subsidiert av NAV. "Wow...teknologi og internett lissom...eeehhhehhh ." Sånn tenker de på NAV.

 

Men for å levere søknaden, må han stå i en lang kø sammen med junkier, fremmedkulturelle og anarkister. Det er prisen for latskap ;)

Lenke til kommentar

Er dette seriøst eller kødd? Var morsomt, hadde tenkt å svare helt til jeg så prislappen.

 

Seriøst eller useriøst?

 

han har faktisk arvet litt penger også, så han har faktisk råd til denne pcen, så lenge han slapp å jobbe for pengene så var han bare glad til han, som han sa, når han fikk arven, trygd , arv og rike damer er det beste i verden i hans øyne, så lenge han snyltet på de som betalte skatt så var han lykkelig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...