Raste Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Paradise Hotel Danmark - 2010 Paradise Hotel Danmark er tilbake på Norsk TV og har fått premieredato den første uken i Juni, altså uke 21. Mens Rikke forsetter sin rolle som programleder, er det også gjensyn med noen av de gamle deltakerne fra Sesong 4 og 5. Rasmus, Claudia, Maria, Susan og Nick er tilbake på hotellet der de skal kjempe for å overleve på hotellet. Første dag får de en oppgave, finn en partner innen 24 timer eller forlat hotellet. Kun 3 av de 5 greier dette. Gled deg til masse intriger på dette hotellet Programleder: Rikke Göransson Kommer: 24 Mai Kanal:TV3 Antall episoder: 64 episoder Tittelmelodi: Vica - Beatet i mit hjerte Endret 18. mai 2010 av Raste Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Håper det blir tekstet, for dansk er umulig å skjønne. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Det er tekstet ja Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Var det i fjor også, men på nettsiden til norske TV3 hadde de av en eller annen grunn ikke det. Så hvis man går glipp av en TV-episode, er det vanskelig å holde seg oppdatert. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Det er fordi det er to forskjellige versjoner og at de ikke får med tekst på web-tv om du ikke kjøper selvfølgelig. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Har ikke sett den danske versjonen før. Blir spennende. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Mange gamle kjente Lenke til kommentar
direkte Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Bra at den danske kommer på tv og Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Kult med ny dansk sesong. Jeg likte sesong 5 veldig godt. Maria er tilbake, yeeeeeah. Ikke noe galt med hun. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Hadde det ikke vært for at episodene på tv3.no ikke var tekset hadde jeg lett fulgt med. Lenke til kommentar
Elenion Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Dere burde bare begynne å se på webtv, man lærer seg fort å forstå dansk:) *harlærtdanskvedåseph* ^^ 2 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Dansk er jo lett som bare det, nesten prikk likt norsk hva gjelder ord og gramatikk. Gi det noen dager, kanskje bare et par timer, så er ikke uttalen noe rar lenger heller. Jeg snakket omtrent flytende dansk etter noen par uker i Danmark. Ikke noe stress i det hele tatt. Men så er det jo mange av de som klager på at nynorsk er uforståelig også da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Nynorsk er skriftspråk, dansk PH er muntlig. Skriftlig dansk er lett som bare det (samme gjelder nynorsk), men med en gang danskene åpner munnen så skjønner jeg ikke en dritt. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Hvorfor er det mange gamle kjente IGJEN? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Hvorfor er det mange gamle kjente IGJEN? Les i førsteposten. Angående dansk, jeg har begynt å skjønne det og det er ikke så stort problem selv om jeg jeg foretrekker norsk tekst på det Lenke til kommentar
nnys Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Yea, men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor de får være med igjen, når det sikkert er flere andre der ute som er keen på å delta i programmet, uansett. Nei, fy faen. Dansk er forkastelig å høre på. :nei2: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Kan vel komme med et utrolig morsomt gullkorn fra den danske sesongen som en smakebit. http://www.youtube.com/watch?v=VyxqA1CuLp8 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Er ho "gamle" dama med igjen?! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Claudia? Les i førsteposten i såfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå