Gå til innhold

Sequenzing program for vokal


Anbefalte innlegg

Finnes det et bra sequenzing program for vokal?

 

Det jeg vil er å synge flerstemt med meg selv, jeg er nemlig dritdårlig til å spille noe som helst instrument, men synge er jeg ganske god til.

 

Derfor vil jeg ta opp min egen stemme, gjerne med litt effekter som ekko etc, og sette det sammen slik det faller meg inn.

 

Har noen et bra forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det et bra sequenzing program for vokal?

 

Det jeg vil er å synge flerstemt med meg selv, jeg er nemlig dritdårlig til å spille noe som helst instrument, men synge er jeg ganske god til.

 

Derfor vil jeg ta opp min egen stemme, gjerne med litt effekter som ekko etc, og sette det sammen slik det faller meg inn.

 

Har noen et bra forslag?

 

Skal du ha noe profft er det vel kanskje Cubase som gjelder?

Lenke til kommentar

 

Skal du ha noe profft er det vel kanskje Cubase som gjelder?

 

Ja, men problemet er det at Cubase er vel helst for instrumenter, ikke for innkommende wav-lyder. Jeg må ha noe som er spesielt for analog lyd. Har prøvd både Cakewalk og Cubase men det passet ikke til mitt formål.

Lenke til kommentar
Har prøvd både Cakewalk og Cubase men det passet ikke til mitt formål.

Det klarer jeg ikke å forstå siden det er til akkurat dette formålet Sonar og Cubase er laget for.

 

Begge er (egentlig prikk like) multitracking-programmer. Og begge tar opp wav-filer som de lagrer på harddisken. Får du wav-filene fra andre steder, så importeres disse uten problemer.

 

:smile:

Lenke til kommentar

Tror nok ikke det finnes. Problemet er ikke programmet, men å ha musikk uten vokal. Da dette er enklest og billigst (gratis) med MIDI, så er det det som du finner på nett.

 

Skikkelige karaokesystemer koster jo en arm og et bein.

 

Og det er jo greit, så slipper vi så mange av dem... :D

Lenke til kommentar

En Wonder-PC er det absolutt siste på markedet når det gjelder alle komponenter, en pc som er satt sammen for å imponere kamerater og venninner så de dåner når de ser hvor fantastisk fort det går og hvor bra lyd/grafikk/osv er.

 

Det er et litt internt utrykk i vår familie, ment mest på gøy.

:lol: :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...