Gå til innhold

Samsung Wave ankommer snart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener å ha lest at A8 er bedre en ARM-varianten i Snapdragon-brikkesettet, og til den prisen er det jo VELDIG fristende. Særlig med tanke på at specsene bedre er minst like gode som de Desire har.

 

Men jeg tviler på at man får samme programutvalget tiø Bada som Android har kommet opp på, og da vet jeg ikke hvor god dealen egentlig er. Om det hadde kommet en god Eclair-ROM til denne telefonen som man evt kunne falle tilbake på, hadde valget vært veldig enkelt.

 

Det store aberet med denne er jo at man ikke aner om eller når plattformen kommer til å bli stor "nok". Og om den er Samsung only, vil jeg tippe det aldri skjer.

Lenke til kommentar

Mener å ha lest at A8 er bedre en ARM-varianten i Snapdragon-brikkesettet, og til den prisen er det jo VELDIG fristende. Særlig med tanke på at specsene bedre er minst like gode som de Desire har.

 

Men jeg tviler på at man får samme programutvalget tiø Bada som Android har kommet opp på, og da vet jeg ikke hvor god dealen egentlig er. Om det hadde kommet en god Eclair-ROM til denne telefonen som man evt kunne falle tilbake på, hadde valget vært veldig enkelt.

 

Det store aberet med denne er jo at man ikke aner om eller når plattformen kommer til å bli stor "nok". Og om den er Samsung only, vil jeg tippe det aldri skjer.

 

Artikkelen sier at Samsung vil slippe telefonen tidligere enn antatt. Alle andre steder er siste nytt at Samsung blir forsinket med Wave. Ny tid blir månedsskiftet mai/juni. Kan dere svare på dette, Amobil? Hvor er kilden deres?

Min kilde er: http://www.mobilewhack.com/samsung-s8500-delayed/

Dessverre, for jeg skulle gjerne hatt denne nå:)

Lenke til kommentar

Bada blir open source, så det er mulig flere vil bruke plattformen deres. Samsung har itillegg igangsatt en konkurranse med 3mill dollar i konkurransepremier for de beste appsene til plattformen.

 

Wave er veldig billig, men jeg står fortsatt og venter på hvordan OS'et blir før jeg bestemmer meg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

kommer tidligere enn planlagt..?

Trodde det var i starten av mai, men så ble det mot slutten av mai. Nå sies det at den kommer i juni. Når tid kommer den egentlig?

Skal ha Wave, ingen tvil om det men det trenger ikke å gå lenger tid enn det som skulle være den egentlige release. Samme gamle marketsføring som andre produkter gjør i blant..? :cool:

Jeg vet nok om den allerede så jeg har bestemt meg for denne tøffe mobilen med ultra skjerm, lyd som er god og varer lenge og god batteri levetid og mye annet utrolige muligheter :new_woot:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...