Therealkorris Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Hei Jeg skal flytte til Australia i sommer, Men jeg lurer litt på Hvor jeg kan få oversatt noen viktige dokumenter jeg har inkludert fagbrevet til engelsk. Hvem er det jeg skal dra til for å oversette det for meg ? Advokater ? eller finnes det noen andre, De skal vell også stemples osv hvor gjør jeg det? Takk mvh Korani
kas_ Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Hei Jeg skal flytte til Australia i sommer, Men jeg lurer litt på Hvor jeg kan få oversatt noen viktige dokumenter jeg har inkludert fagbrevet til engelsk. Hvem er det jeg skal dra til for å oversette det for meg ? Advokater ? eller finnes det noen andre, De skal vell også stemples osv hvor gjør jeg det? Takk mvh Korani Hei. Logg deg inn på www.norge.no , der ligger skole papirene dine. Mener også at "europass" papirene ligger der også, som er en oversettelse av fagbrevet ditt, som du kan bruke i utlandet. Hvis det ikke ligger der så kontakter du fylkesopplærings nemda i fylket ditt så kan de nok ordne en kopi til deg. Mvh kas
Therealkorris Skrevet 27. april 2010 Forfatter Skrevet 27. april 2010 Hei Jeg skal flytte til Australia i sommer, Men jeg lurer litt på Hvor jeg kan få oversatt noen viktige dokumenter jeg har inkludert fagbrevet til engelsk. Hvem er det jeg skal dra til for å oversette det for meg ? Advokater ? eller finnes det noen andre, De skal vell også stemples osv hvor gjør jeg det? Takk mvh Korani Hei. Logg deg inn på www.norge.no , der ligger skole papirene dine. Mener også at "europass" papirene ligger der også, som er en oversettelse av fagbrevet ditt, som du kan bruke i utlandet. Hvis det ikke ligger der så kontakter du fylkesopplærings nemda i fylket ditt så kan de nok ordne en kopi til deg. Mvh kas Takk skal du ha <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå