Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Startsperreproblem uff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute å sjekka på bilen for å finne ut hvor cd-spilleren min var koblet til på sikringenboksen.

Det jeg gjorde var å slå på cd-spilleren og dermed ta ut sikringene en og en for å se om cd-spilleren min slo seg av.

Etter at det var gjort, la jeg inn sikringene inn i boksa igjen. Da fikk jeg et problem.

Jeg kunne ikke låse/åpne bilen min med kontrollen og dermed kunne jeg ikke skru på tenninga!

Tror det kanskje er batteriet i kontrollen som er flatt, men det var rart at dette skjedde rett etter at jeg gjorde denne "sjekken" da. Eller er dette bare rent tilfeldig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ville nok prøvd å koble fra batteriet i bilen et par minutter før annen feilsøking.

Ellers kan det være en idè å gå over de sikringene du har sjekket. Dersom en av dem var dårlig (dvs. nesten brendt av) kan det være at den brenner av akkurat når den settes inn. Sjekk også at du ikke har satt inn sikringer på feil sted eller feil sikring, osv. Ofte er det holdere som ikke er i bruk og som er tomme, kan det være at du har montert sikring i en av disse istedet for den ved siden av?

Endret av gxi
Skrevet

Jeg ville nok prøvd å koble fra batteriet i bilen et par minutter før annen feilsøking.

Ellers kan det være en idè å gå over de sikringene du har sjekket. Dersom en av dem var dårlig (dvs. nesten brendt av) kan det være at den brenner av akkurat når den settes inn. Sjekk også at du ikke har satt inn sikringer på feil sted eller feil sikring, osv. Ofte er det holdere som ikke er i bruk og som er tomme, kan det være at du har montert sikring i en av disse istedet for den ved siden av?

Jeg har gått over sikringene jeg har sjekket. Alle ser ut til å være i orden.. og de ligger riktig plassert også. Skal koble av batteriet i morra og sjekke om det hjelper :D skal sykle til butikken og kjøpe nye batteriet til kontrollen også for sikkerhetsskyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...