Gå til innhold

Hjelp til valg av Ibanez iceman modell-valg


Gravizt

Anbefalte innlegg

Driver å ser på å kjøpe meg en ny gitar, dette skal da bli en hvit Ibanez Iceman. Har sett på STM1 Sam Tottenham signaturen, men har også hørt at kvaliteten ikke er det beste, tross prisen på 10 000. Gitaren skal brukes primært til bandspilling, så god lydkvalitet og liten sjanse for feedback er viktig. Er det noen som har tips til en god Iceman modell?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hei,

 

For 10' gå inn på:

 

www.hembryguitars.com

 

Be han om å lage gitaren til deg. Koster ca $1000 for vanlig lagget gitar og $1500 hvis du skal ha skjært/hugget inn et mønster i tillegg.

Håndlaget gitar av proffesjonell slår ikke feil. Da kan du få akkurat den størrelsen du vil, pickup, hals etc. blir flotters =)

 

iceman stm er vel produsert i indonesia eller noe? styr unna.

 

EDIT: HEH snakk om flass! Mr. Hembry har allerede laget 3 stk Iceman; her er en hvit hybrid av tele/iceman:

http://www.hembryguitars.com/whiteIce.htm

 

fikk neste lyst på en slik selv =)

Endret av proaudio
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

jeg har denne gitaren selv, altså totman modellen. jeg synes den er helt fabelaktig! utrolig deilig å spille på, halsen er gunstig tynn og er fin for både shredding og vanlig spilling. som sagt så er jeg veldig fornød med den! men hvis det har seg sånn at du er interessert i en slik gitar, har jeg et tilbud! pga pengemangel og lite spilling så har jeg tenkt til å selge den! du kan få den for 6000 schmack, hvor det følger med gitarkasse og alt. det er så og si ikke en eneste ripe i den :)

 

edit: ble solgt etter en uke, whoop :new_woot:

Endret av TENTPOLE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...