Gå til innhold

Leiesoldatene - Arsenals utlånte spillere


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Luke Freeman startet for Yeovil i dag! Herlig å se ham tilbake så fort. Hartlepool vant forøvrig 2-0.

 

Kyle Bartley gjorde en god innsats, og spilte hele kampen da Sheffield United tapte 1-0 for Middlesbrough.

 

Sanchez Watt spilte en strålende kamp for Leeds da de slo Millwall 3-0.

 

Francis Coquelin spilte de siste 30 minuttene for Lorient da de ble slått 2-0 av Marseille.

 

Førstepost er oppdatert. Bare fem unggutter er på utlån foreløbig, men det vil garantert bli flere.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det ser virkelig ut til at Pedro Botelho har lagt fra seg partygutt- og pøbelholdningene, og begynt å konsentrere seg om fotballen. 2 mål og 5 assists har han nå for Cartagena. Absolutt ikke verst for en venstreback. Dere kan lese en flott artikkel om ham på Youngguns.

 

Luke Freeman har ikke fått spille så mye som jeg hadde håpet for Yeovil, men han fikk et innhopp på lørdag, og scorte et mål. Yeovil prøver å forlenge lånet, men personlig håper jeg at Wenger finner ham en ny klubb.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Mannone sitter NOK en gang på benken for Hull i dag, mens Afobe igjen starter for Huddersfield. Strålende at Afobe får spilletid, men jeg begynner å irritere meg over at Mannone ikke blir brukt.

 

Edit: Huddersfield leder 3-1, og Afobe har scort sitt første profesjonelle mål!

 

Edit 2: 5-1 nå! Assist og mål til Afobe på de to siste!

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Nå har Mannone endelig fått sin debut for Hull. Hull leder 1-0 til pause mot Preston, og Mannone har visstnok hatt et par strålende redninger.

 

Edit: 2-0 nå. Mannone har vært strålende, i følge J. Sanderson! Håper dette betyr at han vil få mer spilletid fremover.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jepp, jeg så også det. Cavani er helt syk forøvrig, fullførte nettopp hattrick med en flott stupheader. Over til Armand: alle vet at hans offensive kvaliteter slår hans defensive, så jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han spiller venstreback for Juventus, når han aldri får gått fremover på banen og vise hva han kan offensivt. Kanskje det er nettopp på grunn av hans dårlige posisjonering og at han kan bli en stor risiko hvis han ofte tar løp i angrep, men det er håpløst å bruke ham som en defensiv back.

Lenke til kommentar

Jepp, jeg så også det. Cavani er helt syk forøvrig, fullførte nettopp hattrick med en flott stupheader. Over til Armand: alle vet at hans offensive kvaliteter slår hans defensive, så jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han spiller venstreback for Juventus, når han aldri får gått fremover på banen og vise hva han kan offensivt. Kanskje det er nettopp på grunn av hans dårlige posisjonering og at han kan bli en stor risiko hvis han ofte tar løp i angrep, men det er håpløst å bruke ham som en defensiv back.

Fordi alternativet er Grosso. *grøss*

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Kyle Bartley started and played 70 minutes on his debut as Rangers beat Motherwell 6-0. Bartley played in an unfamiliar defensive midfield role but impressed, opening the Motherwell defence with a brilliant pass which led to the second goal. Manager Walter Smith confirmed after the game Kyle will continue to play in midfield.

 

Fra Young Guns. Betyr dette at Bartley omskoleres?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En meget bra dag for våre utlånte talenter i dag!

 

Jay Emmanuel-Thomas kom inn for Cardiff etter 80 minutter og scorte et drømmemål på overtid. Aaron Ramsey startet samme kamp, som Cardiff vant 2-0.

 

Henri Lansbury spilte hele kampen for Norwich, som slo Barnsley 2-0 borte.

 

Benik Afobe spilte 82 minutter for Huddersfield, og ble man of the match etter en strålende kamp som inkluderte en assist.

 

Sanchez Watt spilte den siste halvtimen for Leeds, som ble slått 3-0 av Swansea.

 

Edit: Kyle Bartley imponerte for øvrig for Rangers i midtuken:

 

http://www.youtube.com/watch?v=2uSY_ZNVBRA

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Carlos Vela ble byttet inn mot Stoke åtte minutter før slutt, og utliknet for West Brom tre minutter senere. Grunnen til at han ikke har startet mer enn han har gjort, er i følge Hodgson at han har slitt med fitnessen. Regner med at han får starte neste kamp etter å ha reddet poeng for West Brom i de to siste kampene.

 

Vela er egentlig en enormt spennende spiller. Han har allerede vist at han har et enormt potensial, men han trenger spilletid for å få det ut. Det skal bli gøy å se hvor god han blir når han får noen kamper fra start.

 

Edit: Carlos har forøvrig bursdag i dag. Vi får håpe at han ikke velger å feire den med transseksuelle hoes. :p

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Carlos Vela ble byttet inn mot Stoke åtte minutter før slutt, og utliknet for West Brom tre minutter senere. Grunnen til at han ikke har startet mer enn han har gjort, er i følge Hodgson at han har slitt med fitnessen. Regner med at han får starte neste kamp etter å ha reddet poeng for West Brom i de to siste kampene.

 

Vela er egentlig en enormt spennende spiller. Han har allerede vist at han har et enormt potensial, men han trenger spilletid for å få det ut. Det skal bli gøy å se hvor god han blir når han får noen kamper fra start.

 

Edit: Carlos har forøvrig bursdag i dag. Vi får håpe at han ikke velger å feire den med transseksuelle hoes. :p

 

Vela er en av mine absolutte favoritter i Arsenal-laget. Syntes tidligere i sesongen (og forrige sesong) at han ble urettferdig behandlet. Etter gode innhopp og mål/assists har han ofte blitt satt helt ut av laget for Arshavin, Rosicky, Walcott og Bendtner i løpet av de foregående sesongene.

 

Han ble oversett mot Leeds hjemme og kun kastet på når vi desperat trengte et mål og det samme skjedde mot Ipswich borte. Når vi spilte mot Leeds borte og Ipswich hjemme var han ikke engang på benken.

 

Sånt styrker ikke akkurat selvtilliten til en ung spiller og Vela har nok selv vært temmelig frustert hver gang han har prestert godt og deretter kun blitt dumpet ut av laget igjen.

 

Uansett en meget spennende spiller som kan spille så og si overalt når det gjelder det offensive. Høyrekant, venstrekant, spiss, hengende spiss og han har også spilt i Cesc rollen såvidt jeg husker :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...