Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Erfaring med styrking av bekkenmuskulaturen?


Anbefalte innlegg

Siden jeg fortsatt ikke har noe god sex (les: samleie), har jeg lett en del rundt etter tips og råd for å få det bedre i senga. Problemet for meg er ikke at jeg ikke kjenner noe, men at det hverken er godt eller vondt, bare masse "press" når han er inni meg. Så kom jeg over en nettside som rådet jenter til å trene opp bekkenmuskulaturen, og at dette ville gi blant annet økt følsomhet, økt lyst og sterkere orgasmer.

 

I den forbindelse lurer jeg egentlig mest på om noen har erfaringer med dette? Hjelper det virkelig å trene opp disse musklene, og hvilke øvelser funker best?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ut i fra problemet du har så vet jeg ikke om det vil bli noe revolusjonerende forandring for deg. Om det vil gjøre sex fra "føler ingenting" til "fantastisk" tror jeg egentlig ikke. Men det er jo en utrolig enkel øvelse. Man bare kniper igjen underlivet, akkurat som du ville ha gjort for å stoppe å tisse.

 

Fine er jo at man kan gjøre det hvor som helst, når som helst. :)

Lenke til kommentar

Ut i fra problemet du har så vet jeg ikke om det vil bli noe revolusjonerende forandring for deg. Om det vil gjøre sex fra "føler ingenting" til "fantastisk" tror jeg egentlig ikke. Men det er jo en utrolig enkel øvelse. Man bare kniper igjen underlivet, akkurat som du ville ha gjort for å stoppe å tisse.

 

Fine er jo at man kan gjøre det hvor som helst, når som helst. :)

 

Fantastisk er ikke målet. Vil bare kjenne noe godt, om du skjønner. Slik det er nå har jeg mistet all lyst til å ha sex fordi det ikke gir meg noenting, sånn fysisk.

Har egentlig prøvd å trene disse musklene ved å knipe i perioder før, men synes ikke det er så effektivt. Derfor tenker jeg litt på å kjøpe hjelpemidler av noe slag. :)

Lenke til kommentar

Den siste linken fikk jeg etter jeg fant en artikkel hvor det er bevist at vaginakuler ikke har den store effekten :)

 

Ja, det står visst det. Leste litt mer om den studien, og de er jo ikke helt enige, da. Derfor skulle jeg aller helst ha hørt det fra noen som har testet dem selv. På Kondomeriets sider får nemlig Smartballs bare toppkarakterer av alle jentene, men jeg aner jo ikke om disse får betalt for å skryte eller ikke.

 

Mulig jeg er litt for gutt når jeg sier dette, men problemet er ikke gutten du har sexen med? ;)

 

Hehe, nei, det tror jeg ikke. Eller, av og til er det litt problematisk at han er såpass velutstyrt, for å si det sånn. Det blir så mye at jeg blir helt nummen der nede, og da kan man bare glemme å hjelpe til med hånda, for eksempel.

 

Men generelt sett så kan jeg ikke se for meg noe han eller jeg kan gjøre for å få dette til å bli bedre. Litt fastlåst, kan du si :b

Lenke til kommentar

Den siste linken fikk jeg etter jeg fant en artikkel hvor det er bevist at vaginakuler ikke har den store effekten :)

 

Ja, det står visst det. Leste litt mer om den studien, og de er jo ikke helt enige, da. Derfor skulle jeg aller helst ha hørt det fra noen som har testet dem selv. På Kondomeriets sider får nemlig Smartballs bare toppkarakterer av alle jentene, men jeg aner jo ikke om disse får betalt for å skryte eller ikke.

 

Ikke umulig at det er litt placebo effekt, samt det at det er litt pirrende å gå rundt med kulene i offentlighet som gir god karakter fra jentene;)

Lenke til kommentar

Ikke umulig at det er litt placebo effekt, samt det at det er litt pirrende å gå rundt med kulene i offentlighet som gir god karakter fra jentene;)

 

Joda, alt er mulig. :p

 

Men det skal jo nevnes at hun ene som skriver, kan fortelle at hun fikk sin første vaginalorgasme etter å ha trent muskulaturen der nede med Smartballs en stund. Og det er jo ganske enestående, og slett ikke alle forunt ^^

Lenke til kommentar

Jeg husker selv det tok litt tid før jeg faktisk syntes noe annet enn forplay var deilig.

 

Jaha? Jeg regner jo med at man må "kjøres inn" på en måte, men nå har vi jo hatt en del sex det siste halve året uten at noe har forandret seg. Hvor lang tid cirka tok det for deg?

 

Det var jo godt, men syntes selve penetreringen gav meg ingenting. Vil tro 6 måneder +. Nå debuterte jeg først når jeg var 16. Nå er jeg 21. Jeg er jo forsatt veldig ung. Men bildet av hva sex er og skal være har forandret seg stort på de årene. Man lærer vel så lenge man lever. :)

Lenke til kommentar

Det var jo godt, men syntes selve penetreringen gav meg ingenting. Vil tro 6 måneder +. Nå debuterte jeg først når jeg var 16. Nå er jeg 21. Jeg er jo forsatt veldig ung. Men bildet av hva sex er og skal være har forandret seg stort på de årene. Man lærer vel så lenge man lever. :)

 

Hm. Jeg ventet helt til jeg var 24, og er ikke veldig ung. :p

Tror egentlig at vi er forbi hele oppstartsfasen nå, og at det ikke blir noe bedre med mindre jeg gjør noe. Men jeg aner ikke hva jeg kan gjøre.

 

Nei, nå har jeg bestilt Smartballs, så får vi se. Det er i hvert fall verdt et forsøk, for sånn det er nå er bare veldig kjedelig.

Lenke til kommentar

Mulig at du må finne stillingene som gjør mest for deg. Jeg har tatt en blomst, og vi brukte litt tid på å finne stillinger som gav henne noe mer..

 

Det at du har ventet så lenge kan også ha noe med saken å gjøre, men tror det spørs hvor aktiv du har vært på enehånd ;)

Lenke til kommentar

Vi har prøvd de aller fleste stillinger, og ingen av dem er noe godt for meg. Jeg føler mer og mindre ettersom hvordan vi gjør det, ja, men det er aldri godt.

 

Har faktisk tenkt samme tanken selv. Men kan ikke skjønne hvorfor det skulle være mindre godt fordi man ventet lengre enn normalt. Det har ikke akkurat grodd igjen, liksom. :p

Lenke til kommentar

Heh.. det har kanskje litt med din kjennskap til hvordan din kropp reagerer på sex. Du forventer kanskje at ting går mer av seg selv... Blir litt vanskelig å komme med forslag uten å faktisk være der :p Du vet at du er våt og kåt nok? Er du ikke kåt, har ikke blodet kommet til kjønnet og vil derfor være mindre elastisk.. (= har du ikke lyst er ikke fitta vid nok, vanskelig å skrive fint :p)

 

Hvordan går det når du er alene? Har du vært aktiv på det området oppover?

Lenke til kommentar

Ja, jeg forventer egentlig at ting skal gå av seg selv. Trodde det var sånn det funka for det fleste, jeg. :whistle:

 

Kroppen min funker egentlig ganske bra sånn sett, altså. Jeg sliter jo veldig med å bli tent mentalt nå, men likevel blir jeg våt om han tafser på meg. Så rent fysisk går det bra selv om lysten uteblir. Alene har jeg vært aktiv en god del utvendig, men aldri innvendig, for å si det sånn. Så når jeg tenker meg om, kan det jo være at jeg må trene opp følsomheten, eller noe. Det har stått brakk i 24 år. Kanskje det ikke er så rart at det ikke er noe godt. :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...