Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det som gjør denne karen så fordømt sexy?


stud27

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vin Diesel ja :dribble:

Det er mye som gjør han sexy: Den mørke stemmen hans, øynene som bare trenger gjennom deg, han har et spesielt smil, som får han til å virke tøff men også så utrolig snill. Ah, det er så mye. Han er rett og slett bare sexy.

 

Haha, dette ble litt korny skrivd.

Lenke til kommentar

Fyren har $$$$ og er hollywoodkjendis. Det skulle vera nok til å få dagens jenter på kroken.

 

For de jenter som bare bryr seg om overflatiske ting så. De ordentlige jentene bryr seg mer om sjarm, personlighet og felles interesser.

 

Where do i sign up for "ordentlige jenter". Er ikke lett å finne skal jeg si deg ;)

Lenke til kommentar

Du leter på feil steder Sitronade, for jeg kjenner mange :) Sikkert fordi jeg er jente og kommer fortere innpå de. Syns det var verre å finne ordentlige gutter, når jeg var singel.

 

Men tilbake til temaet. Latteren og glimtet i øyna, gjør han sexy for meg, når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar

Vin Diesel ja :dribble:

Det er mye som gjør han sexy: Den mørke stemmen hans, øynene som bare trenger gjennom deg, han har et spesielt smil, som får han til å virke tøff men også så utrolig snill. Ah, det er så mye. Han er rett og slett bare sexy.

 

Haha, dette ble litt korny skrivd.

 

 

Fyren har $$$$ og er hollywoodkjendis. Det skulle vera nok til å få dagens jenter på kroken.

 

For de jenter som bare bryr seg om overflatiske ting så. De ordentlige jentene bryr seg mer om sjarm, personlighet og felles interesser.

 

Ok ok ok, så la meg se om jeg har fått med meg det her riktig.

utseende er ikke overfladisk? men du sa jo... jammen... hæ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf

Ser ikke hva som er spessiellt sexy med han. Greit nok, han har god fysikk(er vel nok for mange jenter). Men syns ikke han har spesielt pene trekk i ansiktet.

Lenke til kommentar

Han er ikke sexy i mine øyne. Faktisk er han ganske nær frastøtende.

 

Uffda...

 

Vin Diesel er nok likevel langt mer attraktiv enn gjennomsnittlige forumbrukere (som meg selv.)

 

En passelig muskuløs fysikk og det italienske temperamentet er det vel som gjør utslaget.

 

Er kanskje ingen Brad Pitt, men kvalifiserer likevel til kjekkas-stempelet.

Lenke til kommentar

Men han er jo ikke kjekk, han minner meg mest om en hjernedød muskeklump. Han er sikkert ikke morsom å henge med engang. Det er virkelig ikke noe ved ham jeg finner tiltrekkende.

:)

Ok, Martine.

 

Off-topic: Men hva mener du om typiske 'alle pikers drøm' som f.eks. Brad Pitt og Mark Wahlberg?

Endret av LostinSpace
Lenke til kommentar

Både Brad Pitt og Mark Wahlberg er kjekke, men overhodet ikke tiltrekkende for meg. Det har vel noe med hvordan jeg oppfatter dem å gjøre, og det samme gjelder Vin Diesel. Virker bare som en skikkelig jalla type, og i tillegg er kroppen og fjeset ganske fjernt unna hva jeg liker å se på. Fail på alle nivåer, altså.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...