Gå til innhold

Jeg skal henge en stor duk på veggen ved huset med bilde av Mohammed.


Anbefalte innlegg

Jeg har lyst, veldig! Det kjører mange biler forbi her, og gatakjøkkenet er ikke langt unna. Jeg vurderer å ta et hvitt laken, tegne mohammed som jeg tror han ligner på, og skriver mohammed under. Henge det mot veien, på huset mitt. Blir jeg drept? Blir huset mitt brent ned? For jeg forsikringspengene 100 %? Eller blir det kutt? Takk, flytt tråden hvis den er på feil plass.

Ja, og den er for å irritere muslimer! Ingen tvil!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lyst, veldig! Det kjører mange biler forbi her, og gatakjøkkenet er ikke langt unna. Jeg vurderer å ta et hvitt laken, tegne mohammed som jeg tror han ligner på, og skriver mohammed under. Henge det mot veien, på huset mitt. Blir jeg drept? Blir huset mitt brent ned? For jeg forsikringspengene 100 %? Eller blir det kutt? Takk, flytt tråden hvis den er på feil plass.

Ja, og den er for å irritere muslimer! Ingen tvil!

 

Du kommer sikkert til å bli voldtatt, i tillegg blir huset ditt tent på. Men jeg skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt skal gjøre noe slikt? Vil du risikere å bli drept?

Lenke til kommentar

Jeg har lyst, veldig! Det kjører mange biler forbi her, og gatakjøkkenet er ikke langt unna. Jeg vurderer å ta et hvitt laken, tegne mohammed som jeg tror han ligner på, og skriver mohammed under. Henge det mot veien, på huset mitt. Blir jeg drept? Blir huset mitt brent ned? For jeg forsikringspengene 100 %? Eller blir det kutt? Takk, flytt tråden hvis den er på feil plass.

Ja, og den er for å irritere muslimer! Ingen tvil!

 

Du kommer sikkert til å bli voldtatt, i tillegg blir huset ditt tent på. Men jeg skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt skal gjøre noe slikt? Vil du risikere å bli drept?

Det er da åpenbart at han ønsker å provosere. Det er alltid fristende å provosere. Om det er så lurt, gjenstår nå å se. Noe sier meg at utfallet kan bli svært uheldig. Jeg sier gjør det. Blasfemi er et offerløst lovbrudd, ytringsfrihet og alt det tøvet. Kjør på.

Endret av Kataton
Lenke til kommentar

Jeg har lyst, veldig! Det kjører mange biler forbi her, og gatakjøkkenet er ikke langt unna. Jeg vurderer å ta et hvitt laken, tegne et DIGERT Hakekors , og skriver SIEG HEIL under. Henge det mot veien, på huset mitt. Blir jeg drept? Blir huset mitt brent ned? For jeg forsikringspengene 100 %? Eller blir det kutt? Takk, flytt tråden hvis den er på feil plass.

Ja, og den er for å irritere jøder! Ingen tvil!

Lenke til kommentar

Jeg har lyst, veldig! Det kjører mange biler forbi her, og gatakjøkkenet er ikke langt unna. Jeg vurderer å ta et hvitt laken, tegne et DIGERT Hakekors , og skriver SIEG HEIL under. Henge det mot veien, på huset mitt. Blir jeg drept? Blir huset mitt brent ned? For jeg forsikringspengene 100 %? Eller blir det kutt? Takk, flytt tråden hvis den er på feil plass.

Ja, og den er for å irritere jøder! Ingen tvil!

Gjør det.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst, veldig! Det kjører mange biler forbi her, og gatakjøkkenet er ikke langt unna. Jeg vurderer å ta et hvitt laken, tegne et DIGERT Hakekors , og skriver SIEG HEIL under. Henge det mot veien, på huset mitt. Blir jeg drept? Blir huset mitt brent ned? For jeg forsikringspengene 100 %? Eller blir det kutt? Takk, flytt tråden hvis den er på feil plass.

Ja, og den er for å irritere jøder! Ingen tvil!

Gjør det.

 

Støtter den jeg også.

Lenke til kommentar

1. Du henger opp mohammad-bilde

2. Terrorbomber på T-banen i Oslo i rushtiden

4. 19 mennesker dør, 40 skadet

3. Hva nå?

Du må først overbevise meg om at det var muslimer og ikke noen false-flag apekatter som detonerte bombene, det er nok av mennesker her i verden som hater muslimer såpass inderlig at de er villige til å iscenesette hendelser for å skylde på muslimer.

 

Slik som ellevte september.

Lenke til kommentar

1. Du henger opp mohammad-bilde

2. Terrorbomber på T-banen i Oslo i rushtiden

4. 19 mennesker dør, 40 skadet

3. Hva nå?

Du må først overbevise meg om at det var muslimer og ikke noen false-flag apekatter som detonerte bombene, det er nok av mennesker her i verden som hater muslimer såpass inderlig at de er villige til å iscenesette hendelser for å skylde på muslimer.

 

Slik som ellevte september.

 

Why so serious?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...