Gå til innhold

legge til programmer på N3650


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan legger man inn spill/programmer på Nokia 3650?

Må jeg bruke den cdrom´en som fulgte med telefonen??

 

Den enkleste, men dog dyreste, er å bestille fra mobil-leverandørens side. I ditt tilfelle www.club.nokia.no. Ville ikke tatt sjansen på alt annet rusk på nettet, vet aldri hva som er lovlig. :wink:

 

Bestiller du på denne måten, sender du en kode til et telefonnummer og så spillet via Java over GPRS. Helt enkelt.

Lenke til kommentar

Ja, bluetooth er definitivt den beste metoden.

 

Da kan du bare laste ned filene til PC-en, høyreklikke på filen -> send til -> Bluetooth

 

Så ligger den i innboksen på mobilen og kan installeres der. Jeg har funnet ut at det er enklere/bedre/raskere enn å bruke Nokia datasuite.

 

Men husk å slett filene fra innboksen etter at du har installert de!

Lenke til kommentar

Enda bedre, sett meldings lagring til MMC, så lager du en folder der som heter Installasjon.

Når du har installert og synes det programmet er noe å ha, kan du flytte meldingene dit og installere derifra senere om du ønsker å starte på skrach ? :-)

 

Se også her : www.unlock.no

Lenke til kommentar
ir er raskere en blåtann,men mer rettningsavhengig og begrenset i bruk.

 

Du mente ikke det seriøst vel?

 

 

jo, det mener jeg.

bluetooth har en hastighet på 1Mbit/s, er utrygt i bruk (sikkerhet) ,men har til som en positiv ting : 10mb rekkevidde,ikke rettningsavhengig og kan brukes til mye rart.

 

Irda har 4Mbit/s, er mye sikrere en blåtann (kan ikke "bryte" deg inn uten å være direkte mellom de to enhetene)

 

Blåtann blir raskere ? ja det blir den.

neste generasjon blir 4Mbit/s, mens neste generasjons irda blir enten 16Mbit/s og 5 meters avstand max,eller 100Mbit/s på 1meters avstand :)

 

jeg jobber med detta,så jeg vet hva jeg snakker om :)

Lenke til kommentar
ir er raskere en blåtann,men mer rettningsavhengig og begrenset i bruk.

 

Du mente ikke det seriøst vel?

 

nei, den skjønte ikke jeg heller. :roll:

kan ikke være ir på mobiler han snakker om vertfall...!!!

for når jeg fikk 3650 brukte jeg ir til å overføre, med en hastighet på 115kbps.

så fikk jeg meg bluetooth-adapter og da gikk alt myyyye fortere!

 

men det kan nok stemme at ir på andre greier enn mobil kan være raskere enn bluetooth...

Lenke til kommentar
ir er raskere en blåtann,men mer rettningsavhengig og begrenset i bruk.

 

Du mente ikke det seriøst vel?

 

nei, den skjønte ikke jeg heller. :roll:

kan ikke være ir på mobiler han snakker om vertfall...!!!

for når jeg fikk 3650 brukte jeg ir til å overføre, med en hastighet på 115kbps.

så fikk jeg meg bluetooth-adapter og da gikk alt myyyye fortere!

 

men det kan nok stemme at ir på andre greier enn mobil kan være raskere enn bluetooth...

 

ir på telefonene er begrenset til en ting:

instillingen på din datamaskins hastighet på irda porten.

på de fleste er innstillingene stilt lavt,og 115kbps høres ut som den instillingen. Hvorfor den er satt så lav, kan jo man spørre seg om,men den kan justeres til høyere hastighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...