Gå til innhold

Vurderer å begynne å spille igjen. Er det verdt det?


Anbefalte innlegg

Burde jeg starte med WoW igjen? Jeg har ikke spilt WoW paa 1 aar og ~2 uker. Jeg er i Tyskland for noen uker, og en kis her spiller WoW. Vi snakker mye sammen, for det meste om WoW. Alt pratet har gitt meg lysten til aa starte igjen.

Er det verdt det? Jeg slutta aa spille rett för det store raid-instancet i Storm Peaks kom ut. Paa den tiden var spillet litt kjedelig, og jeg hadde ingenting aa gjöre.

 

Er spillet blitt mye bedre aa spille naa? Jeg spilte som Paladin för jeg slutta, og planlegger aa levele opp warrioren min hvis jeg begynner igjen. Ut ifra alt jeg hörte om Icecrown Citadel av denne tyske karen, höres det utrolig fett ut.

 

Svar fort? <3

 

(Skriver paa et tysk tastatur, derfor jeg skriver med "aa" og "ö")

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, du må aldri finne på å starte med WoW igjen!

Kommentarer som dette får meg til å le. Har du såpass lite å gjøre at du må komme med slike ubrukelige kommetarer?

 

 

Svartepus: For det første så spiller jeg wow selv, jeg har også selv tatt endel pauser fra wow nå og da, og for å være ærlig så er det ikke noe som er bedre enn å komme tilbake etter en lang pause.

 

 

Go for it! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg også har hatt en del pauser fra wow, men begynte igjen den 2. april. Jeg syns det er ganske gøy nå. Etter min mening er ICC gøyere enn det Naxx, Ulduar og ToC var:)

 

BTW, hvis du er interessert så kan jeg recruite deg:) Eller i alle fall caste en "scroll of ressurection":)

Lenke til kommentar

Nei, du må aldri finne på å starte med WoW igjen!

Kommentarer som dette får meg til å le. Har du såpass lite å gjøre at du må komme med slike ubrukelige kommetarer?

Det er jo egentlig ikke en ubrukelig kommentar. Jeg spilte WoW i 4 år, med ikke så mange alt for store pauser, og vet at det er best å ikke spille. (Nå har jeg virkelig ingenting å gjøre, så da er det vel greit å spille litt nå og da i uka)

 

Svartepus: For det første så spiller jeg wow selv, jeg har også selv tatt endel pauser fra wow nå og da, og for å være ærlig så er det ikke noe som er bedre enn å komme tilbake etter en lang pause.

 

 

Go for it! :thumbup:

Det høres jo fett ut, egentlig :p

I'll see

Lenke til kommentar

Det er jo egentlig ikke en ubrukelig kommentar. Jeg spilte WoW i 4 år, med ikke så mange alt for store pauser, og vet at det er best å ikke spille. (Nå har jeg virkelig ingenting å gjøre, så da er det vel greit å spille litt nå og da i uka)

 

 

 

Jo personlig syns jeg det der var en helt ubrukelig kommentar. Det han mener med den kommentaren er at wow er et "farlig" drug som sluker deg inn å du blir sittende i timer/måneder/år uten å gjøre annet enn å spille, ja dette kan stemme for noen, men folk med litt selv disiplin vet når nok er nok.

Endret av SRP
Lenke til kommentar

Trådstarter spurte jo om det var verdt å begynne på igjen. Og Kakeshoma ga sin mening, han mente det ikke var verdt det. Jeg forstår ikke hvordan dette kan være en ubrukelig kommentar.

 

Jeg foreslår at du heller begynner å spille noe som ikke er så tidskrevende, hvor du kan enkelt og greit ta pauser når du føler for det, for eksempel skytespill.

 

Det var mine "five cents"..

Lenke til kommentar

Jeg også har hatt en del pauser fra wow, men begynte igjen den 2. april. Jeg syns det er ganske gøy nå. Etter min mening er ICC gøyere enn det Naxx, Ulduar og ToC var:)

 

BTW, hvis du er interessert så kan jeg recruite deg:) Eller i alle fall caste en "scroll of ressurection":)

 

Oooo, høres interessant ut!

 

Scroll of Ressurection, hvordan funker den?

Lenke til kommentar

Jeg også har hatt en del pauser fra wow, men begynte igjen den 2. april. Jeg syns det er ganske gøy nå. Etter min mening er ICC gøyere enn det Naxx, Ulduar og ToC var:)

 

BTW, hvis du er interessert så kan jeg recruite deg:) Eller i alle fall caste en "scroll of ressurection":)

 

Oooo, høres interessant ut!

 

Scroll of Ressurection, hvordan funker den?

Scroll of Ressurection går ut på at jeg reinviter deg, så får du 10 gratis dager på din account, og jeg får en gratis måned:D (hvis du reaktiverer kontoen din:)

 

Bare si ifra hvis du er interessert:D

Endret av sjurb
Lenke til kommentar

slår meg på her isteden for å lage enda en "vurdere å starte med wow igjen" tråd.

Sluttet rett etter BC kom. Spillte for det meste PvP og svært lite PvE (instancer) kun vist det var korte instancer. 

 

*Hvordan er PvP no for tiden? 

*Hvordan er Shaman og Druid (Ench og Feral)?

*Er det noe world pvp, og hvordan er den nye BG'en?

Spiller lite arena da jeg var aktiv wow spiller fordi at feral druid og ench shaman med "ok" gear hadde lite der å gjøre mot fotm teams som rogue og frost mage. og vant bare 1 av 10 kamper.

* En ting som "plaget" meg var at druide formene ikke hadde blitt forandret siden release og det var til tider kjedelig å se nøyaktig lik ut som på lvl 10 (?), har det skjedd noe med druid forms?

 

 

takker for alle svar. 

 

 

 

Lenke til kommentar

*Hvordan er PvP no for tiden? Broken

*Hvordan er Shaman og Druid (Ench og Feral)? Ikke on-par med andre classes.

*Er det noe world pvp, og hvordan er den nye BG'en? World pvp er så godt som dødt, nye BGen suger.

Spiller lite arena da jeg var aktiv wow spiller fordi at feral druid og ench shaman med "ok" gear hadde lite der å gjøre mot fotm teams som rogue og frost mage. og vant bare 1 av 10 kamper.

* En ting som "plaget" meg var at druide formene ikke hadde blitt forandret siden release og det var til tider kjedelig å se nøyaktig lik ut som på lvl 10 (?), har det skjedd noe med druid forms? De har endret design. Har blitt litt bedre, men er ikke akkurat "kult" imo.

Lenke til kommentar

*Hvordan er PvP no for tiden? Broken

*Hvordan er Shaman og Druid (Ench og Feral)? Ikke on-par med andre classes.

*Er det noe world pvp, og hvordan er den nye BG'en? World pvp er så godt som dødt, nye BGen suger.

Spiller lite arena da jeg var aktiv wow spiller fordi at feral druid og ench shaman med "ok" gear hadde lite der å gjøre mot fotm teams som rogue og frost mage. og vant bare 1 av 10 kamper.

* En ting som "plaget" meg var at druide formene ikke hadde blitt forandret siden release og det var til tider kjedelig å se nøyaktig lik ut som på lvl 10 (?), har det skjedd noe med druid forms? De har endret design. Har blitt litt bedre, men er ikke akkurat "kult" imo.

Hva er det du snakker om? Har du ikke peiling eller er du bare helt blåst?

*PvP er forsåvidt sånn som det alltid har vært. Skill kreves, men gear har fått en stor betydning.

*Shaman og druid har jeg aldri spilt i pvp, men resto druid og elemental sham skal begge klare seg bra.

*Det er lite med generell world-pvp, men relativt mange "by-raids". Dette pga. man får achievements og en spesiell mount for å ha drept alle motpartens ledere.

*Druid sine shapeshift former forandres utifra hvordan characteren din ser ut til vanlig (skin colour etc), dette er i alle fall bedre enn slik det var før, og du kan f.eks. bli isbjørn i bear-form:D

Lenke til kommentar

Ingen som sier at det skal ødelegge livet hans. Jeg spiller WoW, har ingen problemer med fest, kjøre bil, mekke bil, bowling, jobb. Altså et helt normalt liv. Hvor er mitt ødelagte liv?

 

Akkurat. Det er ikke et argument. Samme som med hasj. Noen kan begrense seg, noen ikke. Jeg anbefaler ikke å begynne med hasj (igjen), men WoW, det er lettere å komme ut av vil jeg si, for det er lettere å se verden utenfor WoW når du ikke er stein :)

Lenke til kommentar

*Hvordan er PvP no for tiden? Broken

*Hvordan er Shaman og Druid (Ench og Feral)? Ikke on-par med andre classes.

*Er det noe world pvp, og hvordan er den nye BG'en? World pvp er så godt som dødt, nye BGen suger.

Spiller lite arena da jeg var aktiv wow spiller fordi at feral druid og ench shaman med "ok" gear hadde lite der å gjøre mot fotm teams som rogue og frost mage. og vant bare 1 av 10 kamper.

* En ting som "plaget" meg var at druide formene ikke hadde blitt forandret siden release og det var til tider kjedelig å se nøyaktig lik ut som på lvl 10 (?), har det skjedd noe med druid forms? De har endret design. Har blitt litt bedre, men er ikke akkurat "kult" imo.

 

Stemmer bra at world PvP er dødt. Da Blizzard laget det nye queue systemet hvor du blir teleporta rundt til den dungeon du skal ta og ved innføringen av flying mounts var world PvP dødt. World PvP døde nesten helt når TBC kom og enda mer når random dungeon i WOTLK kom.

 

PvP som feral druid (arena) fungerer for de som er veldig gode og har bra partnere, for oss andre blir det grei rating, men ikke mye over 2k rating (ta dette med en klype salt, da jeg ikke har gjort mye pvp de siste 2 sesonger). Noen eksempler på gode feral druids:

 

 

http://www.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Zuluhed&cn=Mewn

http://www.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Dark+Iron&cn=Miirkat

Lenke til kommentar

Her er noen artikler:

 

 

 

 

Jeg spør, uten at jeg noen gang har spilt WoW; Vil du virkelig sløse vekk så mye av livet ditt på en barneaktivitet. Vil du ta konsekvensene av det, som at minker sjansen for å knytte relasjoner til det motsatte kjønn/beholde kjæresten din, det fysiske forfallet, mindre erfaringer å vise til i fremtiden etc etc...

Lenke til kommentar

tja.. jeg har no spillt SWG, EQ2, AD&D, WOW, AOC og WAR for å nevne noen. jeg har fremderles samboer av det motsatte kjønn og jobb. er no bare å begrense seg litt. Skal innrømme at det ikke alltid er like enkelt, men blir det veldig mye spilling en dag (f.eks instance) så er det bare å spille litt mindre neste dagene eller ta et par dager pause. Er vel derfor jeg også spiller for det meste kun pvp i slike spill, og kun enkelte korte instancer.

Lenke til kommentar

*Hvordan er PvP no for tiden? Broken

*Hvordan er Shaman og Druid (Ench og Feral)? Ikke on-par med andre classes.

*Er det noe world pvp, og hvordan er den nye BG'en? World pvp er så godt som dødt, nye BGen suger.

Spiller lite arena da jeg var aktiv wow spiller fordi at feral druid og ench shaman med "ok" gear hadde lite der å gjøre mot fotm teams som rogue og frost mage. og vant bare 1 av 10 kamper.

* En ting som "plaget" meg var at druide formene ikke hadde blitt forandret siden release og det var til tider kjedelig å se nøyaktig lik ut som på lvl 10 (?), har det skjedd noe med druid forms? De har endret design. Har blitt litt bedre, men er ikke akkurat "kult" imo.

Hva er det du snakker om? Har du ikke peiling eller er du bare helt blåst?

*PvP er forsåvidt sånn som det alltid har vært. Skill kreves, men gear har fått en stor betydning.

*Shaman og druid har jeg aldri spilt i pvp, men resto druid og elemental sham skal begge klare seg bra.

*Det er lite med generell world-pvp, men relativt mange "by-raids". Dette pga. man får achievements og en spesiell mount for å ha drept alle motpartens ledere.

*Druid sine shapeshift former forandres utifra hvordan characteren din ser ut til vanlig (skin colour etc), dette er i alle fall bedre enn slik det var før, og du kan f.eks. bli isbjørn i bear-form:D

 

Han sa Feral og Enhancement. Shaman har jeg ikke peiling på, men Resto druid er easy og få over 2k rating some, skal mye mer til som feral. Må seff ha litt skills som resto også, men det er latterlig mye enklere enn feral.

Lenke til kommentar

*Hvordan er PvP no for tiden? Broken

*Hvordan er Shaman og Druid (Ench og Feral)? Ikke on-par med andre classes.

*Er det noe world pvp, og hvordan er den nye BG'en? World pvp er så godt som dødt, nye BGen suger.

Spiller lite arena da jeg var aktiv wow spiller fordi at feral druid og ench shaman med "ok" gear hadde lite der å gjøre mot fotm teams som rogue og frost mage. og vant bare 1 av 10 kamper.

* En ting som "plaget" meg var at druide formene ikke hadde blitt forandret siden release og det var til tider kjedelig å se nøyaktig lik ut som på lvl 10 (?), har det skjedd noe med druid forms? De har endret design. Har blitt litt bedre, men er ikke akkurat "kult" imo.

Hva er det du snakker om? Har du ikke peiling eller er du bare helt blåst?

*PvP er forsåvidt sånn som det alltid har vært. Skill kreves, men gear har fått en stor betydning.

*Shaman og druid har jeg aldri spilt i pvp, men resto druid og elemental sham skal begge klare seg bra.

*Det er lite med generell world-pvp, men relativt mange "by-raids". Dette pga. man får achievements og en spesiell mount for å ha drept alle motpartens ledere.

*Druid sine shapeshift former forandres utifra hvordan characteren din ser ut til vanlig (skin colour etc), dette er i alle fall bedre enn slik det var før, og du kan f.eks. bli isbjørn i bear-form:D

Hva i all verden snakker du om? Skill kreves knapt, går 90% på gear og class. BG er bare hjernedød keyboard smashing, arena er bare combo/gear det går på, snakker av 2500+ erfaring med flere forskjellige comboer. Er snakk om Enhancement og feral, lær deg å lese. Er forsåvidt enig med at forms er kulere nå enn før.

Angående feral druid og enhancement shaman: On-par betyr at det ikke er like bra som de andre klassene. Å nekte det er dumskap.

Endret av SML
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...