Gå til innhold

Jeg etterlyser et nytt norsk parti som kan utnytte misnøyen som brer seg i det norske samfunnet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes at Norges ressurser skal komme det norske folket til gode.

 

Datalagringdirektivet mener jeg at bør kastes til helvete, som vanlig appellerer de til menneskers mest primitive følelser om sikkerhet, deres fremste argument er at det skal benyttes til å forfølge peodfile, det eneste de kommer til å oppnå er økt overvåkning av lovlydige borgere, noe som i grunn er en selvfølge for de av oss som har brukt mere enn fem minutter på så studere metodene deres, det er det målet de alltid følger.

 

Strømprisen bør være på selvkost og intet mere, dette vil stimulere industrien og dermed skape arbeidsplasser, vi kan ikke lengere tillate at den norske befolkningen blir utsatt for ågervirksomhet gjennom den type praksis som i dag blir benyttet, fulle vannmagasiner og rekordhøye priser, sparing av strøm ved å slokke gatelys om kveldene og dermed sette rikets borgere i fare, hvor er logikken i at det norske folk skal blodlates i vår egen kraftnasjon?

 

Bensinprisene burde også være tilnærmet selvkost på 4 øre literen eller hva enn det er de betaler for å pume den opp fra havbunnen, rimelig energi er også noe som stimulerer økonomien og skaper arbeidsplasser, videre fører det til økt frihet som faktisk kan spre seg til andre deler av verden. (frihet er smittsomt)

 

Veiavgiften burde eliminere behovet for bomstasjoner, slik jeg ser det er det kun et dårlig forsøk på å skattelegge samt overvåke det norske folket i en enda større grad enn de allerede gjør, når er det nok?

 

At infrastrukturen er i fullstendig forfall trenger jeg ikke demonstrere, de fleste anerkjenner behovet for å gjøre omfattende forandringer, til og med den fullstendig skamløse og korrupte norske presse har vært nødt til å innrømme nederlaget for "verdens beste land"

 

En offentlig debatt om Norges deltagelse i Afghanistan er så absolutt på sin plass, den senere tids avsløringer om ellevte september forlanger det.

 

Kort og godt så ønsker jeg å se det gjeldende maktapparat revet ned på en såpass grundig måte at de ikke greier å reise seg igjen, jeg vil se hyklerne avkledd og historiens dom kastet over dem.

 

Vi lever i dag i Norge av de forrige generasjoners harde arbeide, men ikke vårt eget.

 

Vi trenger sårt alternativer til dagens politiske valgfat

Lenke til kommentar

Den siste der bør du ihvertfall unnlate. Hva med noe så enkelt som Landspartiet?

 

Det er nok å ta av, ja, men vil det bli "perfekt" med et nytt parti da, tror du? Jeg er enig i at det har blitt en økt misnøye i det norske samfunnet, noe som også gjenspeiler seg på den siste tids meningsmålinger. Mange er heldigvis imot nåværende regjering, men hvis du ikke finner et parti som passer deg, så burde du kanskje forsøke og opprette ditt eget, ja.

 

Hva mener du forresten med "den senere tids avsløringer om ellevte september"?

Lenke til kommentar

Ta deg en tur til teknologi og vitenskap forumet, så ser du igjennom den aktive tråden om ellevte september.

 

Landspartiet virker det som om noen har kapitalisert på allerede, et googlesøk henviste meg til nordiskforsvar.org

 

Jeg tror ikke noe blir perfekt, men om mange nok samles om tanken på å gjøre noe bedre så kan vi få det tilnærmet perfekt.

Lenke til kommentar

Jeg er sterk motstander av slike radikale liberalister som sender de svake rett til rennesteinen. Jeg mener Norge må ha et grunnlag av sosialisme og velferd for å holde seg som "verdens beste land". Jeg vet det er teit å dra inn USA. Men USA er et prakteksempel på hvordan mennesker bukker under av liberalisme.

Lenke til kommentar

Jeg er sterk motstander av slike radikale liberalister som sender de svake rett til rennesteinen. Jeg mener Norge må ha et grunnlag av sosialisme og velferd for å holde seg som "verdens beste land". Jeg vet det er teit å dra inn USA. Men USA er et prakteksempel på hvordan mennesker bukker under av liberalisme.

 

Men fraværet av konsekvenser om man "gir faen" i seg selv fører jo til at folk blir late og slappe. Folk som dropper ut av videregående skole tenker jo omtrent: "jaja, det spiller ingen rolle - mat, strøm og hus spanderer Stoltenberg på meg uansett".

Lenke til kommentar

Har en mistanke om at du framhever det norske i partiet ditt. Dette fortjener selvsagt et nasjonalistisk navn. Norgesnasjonalistene? Men med tanke på stemmer og at noen innvandrere finner det støtende, ville jeg funnet på et bedre, et litt mer nøytralt.

 

Du har et ønske om å gi folket frihet og alt "dagligdags" til en billig penge - noe som høres for godt til å være sant.

 

For å være ærlig, tror jeg ikke "partiet" ditt kommer seg langt i Norge.

Lenke til kommentar

Vi måtte i såfall få oppmerksomhet på en meget radikal måte, for pressen i Norge er kjøpt og betalt, det er de som bestemmer hvilke politiske alternativer som blir presentert.

 

Selvsagt må det spille på nasjonalistfølelser, det er den eneste måten å få stor oppslutning på kort tid.

Lenke til kommentar

Den andre posten din var mye bedre en førstepost, Ebeneser.

 

Jeg ser det er en del ting du vil fikse på, men de fleste sakene slår meg som veldig trivielle. Billigere bensin, bedre veier, billigere strøm. Det er jo greit å stå for mer kjøpekraft, men er det det eneste du brenner for?

 

Forbrukspartiet tror jeg du burde gå for, det vil vertfall være beskrivende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...