Gå til innhold

Hvilken avis leser du ?


Gjest medlem-140898

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-140898

Overskriften sier det meste, hvilken avis foretrekker du(og da snakker jeg om papirutgaven, ikke nettsider).

 

Her de størtste titlene : Aftenposten, Vg, og Dagbladet.

 

Jeg selv har begynt mer og mer å lese avisen aftenposten, fordi det står mye mer og ting som virkelig er viktig...

 

Foreldrene mine abonnerer Morgenbladet, som kommer hver Fredag. Det er masse subkjetive meninger, og derfor veldig reflekterende. Men jeg savner kanskjer litt mer fakta..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I papirutgaven leser jeg bare Morgenbladet for øyeblikket. I motsetning til de andre avisene pleier artiklene å være lengre, ha mer innhold, mindre bilder og folk kommer mer til orde. De er ikke redd for å ha meningsutvekslinger kontroversielle og politisk ukorrekte temaer.

 

Grunnen til at det er masse subjektive meninger er fordi de slipper mange til med kronikker og innlegg. I sine egne artikler er de etter min mening litt mer objektive enn de fleste aviser.

 

Edit: Kan vel presisere at jeg ikke leser aviser for nyhetsoppdateringer, det får jeg på nett og tv.

Endret av oysteina
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Ja, Morgenbladet er bra. Men man kanskje bli litt mye påvirket av personene som skriver..Ellers er Morgebladet veldig bra. Masse tekst og bra lesestoff.

Lenke til kommentar

Her i huset er det mest Bergens Tidende det går i. Kva kan vell slå det og lesa alle dei "positive" artiklane og innleggene om Brann i desse dagar? :tease:

 

Kvaliteten på avisa sett under eitt er heilt ok, etter mitt syn. Hadde det ikkje vore for at andre i huset vil ha BT hadde den nok ikkje havna i postkassa vår kvar morgon...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...