Gå til innhold

hvor mye datatrafikk pr mnd bør jeg regne med?


Anbefalte innlegg

Hei! jeg skal for første gang kjøpe meg mobil med internett. tror jeg kommer til å gå for htc desire. Jeg liker å surfe og høre på musikk, se litt youtube og regner med at jeg kommer til å bruke min nye mobil en del til det når jeg ikke er hjemme.

Mitt store problem er: Hvor mange MB per måned kan jeg regne med å bruke? Skal jeg velge et abbonnement med 100, 500 eller 5GB inkl per måned?

 

Ringer ikke mye og sender heller ikke ekstreme mengder sms (kanskje 10 om dagen), så hvis noen har noen forslag til abb så tar jeg i mot med takk! Har sjekket andre tråder og vært inne på telepriser, men sliter med å finne ut hvor mange MB per måned jeg trenger..

 

Noen som kan gi meg et lite estimat? Hvor mye bruker dere? :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig bestilte jeg meg nettopp One Call faktura med 50 mb datapakke. Planlegger å være litt tilbakeholden med databruk i starten, og muligens oppgradere til 100mb pakke seinere om jeg merker det blir lite. Hos One Call får du 500mb datapakke for 169, jeg vil tippe det skulle holde for de fleste

Lenke til kommentar

Personlig bestilte jeg meg nettopp One Call faktura med 50 mb datapakke. Planlegger å være litt tilbakeholden med databruk i starten, og muligens oppgradere til 100mb pakke seinere om jeg merker det blir lite. Hos One Call får du 500mb datapakke for 169, jeg vil tippe det skulle holde for de fleste

 

 

mm, hørtes ikke dum ut den der. Kan vel utelukke noe særlig bruk av spotify da med andre ord?

Lenke til kommentar

Personlig bestilte jeg meg nettopp One Call faktura med 50 mb datapakke. Planlegger å være litt tilbakeholden med databruk i starten, og muligens oppgradere til 100mb pakke seinere om jeg merker det blir lite. Hos One Call får du 500mb datapakke for 169, jeg vil tippe det skulle holde for de fleste

 

 

mm, hørtes ikke dum ut den der. Kan vel utelukke noe særlig bruk av spotify da med andre ord?

du må vel ha premimum for å få det på mobilen, så bare last ned sanger når du er på wlan og bruk offline modus saken når du ikke har wlan tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Har 500MB inkludert på mitt abo. Hittil har jeg ikke vært i nærheten av å bruke opp kvoten, og jeg er ganske så ukritisk når det gjelder bruk. De største dataforbrukerene mine er Android Market, Google Maps, Facebook og diverse surfing/mail. Det som går med til synkronisering av kontakter og kalender, samt værmelding og andre widgets som bruker datatrafikk, er forsvinnende lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...