Zaitan Skrevet 11. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2003 Har brukt DC en stund nå og lastet ned adskillige Gb :smile: Imidlertid er det noen brukere som har ledige slots og der jeg kan kikke på filene deres, men som jeg ikke får laste ned fra. Atter andre blir jeg disconnected fra i det øyeblikket jeg trykker på download. Hvorfor er det slik? Bruker de script for å få til dette? Er det mulig å omgå det? Er veldig takknemlig for all response Lenke til kommentar
fudun Skrevet 11. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2003 Rapporter til en OP, slik at disse folka blir kicka. Evt. bytt til en server der de er flinke til å kaste ut folk som faker eller disconnecter. Lenke til kommentar
giraffen Skrevet 11. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2003 ja, de bruker script. nei, du kan ikke gjøre noe for å få laste ned fra dem, men du kan klage til operatørene på huben for å bli kvitt dem. Lenke til kommentar
Zaitan Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2003 Thanx :smile: Lenke til kommentar
Mikey Skrevet 11. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2003 Om du kjør DC i passive mode så kan du ikke laste ned fra andre som kjør DC i passive mode. Dersom du får startet en DL så er det som mest sannsynlig at de har et script som gjør at du ikke får lastet ned fra den dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå