Gå til innhold

Rainbow six


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-01-29 13:03, NØB skrev:

Hallo!!

Jeg lurte på om rainbow six er et bra spill.

Jeg har hørt noen som sier at det er et godt spill.

Noen som har peiling???

I så fall er det bra til å linke med????


 

I mine øyne er Rainbow Six tidenes beste dataspill. Det svarer vel på spørsmålet ditt :smile:

Lenke til kommentar

Rainbow 6 er et meget bra spill til å være såpass gammelt som det er. Det startet en hel ny trend! Les også Tom Clancy's bok med samme navnet! (som spillet forøvrig er basert på)

 

Men, skaff heller Rogue Spear med alle add-on pakkene! RS er spillet som forandra livet mitt og kjørte tlf regninga mi opp i skyene (etter mange lange netter på MSN Gaming Zone) :razz:

 

Jeg har spilt de fleste andre spill av denne typen (Project IGI, SWAT3, Delta Force spillene, OFP, osv...), men det er alltid RS jeg kommer tilbake til!

Og det er jo fortsatt et godt miljø rundt RS, med turneringer og modmakers osv... Og når vi snakker om modifikasjoner; det finnes så mange til til RS at det halve kunne vært nok! (jeg har lagd ganske mange multiplayermaps selv de siste årene, og nå er jeg i gang med 3DSM for å lage maps fra bunnen av)

 

Så, skaff deg følgende:

Rogue Spear

Urban Operations

Covert Ops Essentials

Black Thorn

 

Hvis du ikke har noen av spillene fra før så kjøp en pakke som heter Rainbow 6 Collectors Pack!

Den inneholder følgende:

Rainbow 6

Eagle Watch (add on til R6)

Rogue Spear

Urban Operations

Covert Ops Ess.

Da må du kjøpe Black Thorn i tillegg, men da har du komplett samling!

Og så kan du laste ned noen av mine maps og modder om en stund da vet du :wink:

 

Nei, nå må jeg innom zone en tur og snipe litt med WA2000'en min! :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-29 17:37, RogueFreak skrev:

Rainbow 6 er et meget bra spill til å være såpass gammelt som det er. Det startet en hel ny trend! Les også Tom Clancy's bok med samme navnet! (som spillet forøvrig er basert på)


 

Et spill blir ikke dårligere selv om det blir eldre. Har boka.

Lenke til kommentar

Jeg mente da heller ikke at Rainbow 6 er noe dårlig spill fordi det er gammelt :wink:

 

Men RS er bedre i mange aspekter så som grafikk, lyd osv. Og, de tok endelig med 2 av sniperene fra boka i RS! Homer Johnston og Dieter Weber + at de hivde inn en norsk sniper også! (Einar Petersen, fra Hamar...kunne ha vært naboen min hehe :razz: )

 

Jeg var også litt skuffet når R6 kom ut, fordi de ikke holdt seg nok til boka (dette er min mening).

De byttet ut navn på personer, gjorde om oppdrag, hadde ikke med alle fra R6 teamet, osv...

Men alt dette er bare småplukk fra min side. R6 er og blir "the granddaddy" til "1 shot 1 kill" spillene! Og jeg spiller fortsatt R6 og EW mye, selv om RS tar mer av min tid :grin:

 

Så til alle som ikke har noen av spillene så er jo den R6 collector pakka genial :grin: du får jo både R6 og RS med nesten alle add-on pakkene!

 

Til dere i Gamer.no: Hva med litt omtale av mod'er og diverse innen R6/RS? Er mye som skjer der, dessverre mye cheating også (ikke bare i CS :razz: )

Lenke til kommentar

okay. Etter min mening er Counter Strike det beste linkespillet, men når du har linka ei helg begynner du å bli lei av det. Men neste helg er det like gøy igjen. Hva mener dere om Counter Strike?

Jeg syntes også at starcraft er det beste strategispillet. Agree????????

Lenke til kommentar

CounterStrike og RS/Rogue Spear kan ikke sammenlignes, spør du meg. Det er to forskjellige sjangrer. Det blir som å diskutere hva som er best av Need For Speed og Quake. (Vel nesten da).

 

Personlig har jeg det gøyest når vi spiller Rogue. For de som ønsker mer oppdatert grafikk så er Ghost Recon et alternativ. Med riktig de riktige folka på LAN så er det svinaktig bra, men det blir dessverre ofte til at noen luringer sitter på hver sin haug med sniperifler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...