Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

post-200561-0-24212300-1302709981_thumb.png

Det blei litt lågere ingame ja, men fremdeles høgere enn 300

Veit ikke om det har noe å si, men trykk F3 og se hva FPS'n er der. Tviler på at det er noe forskjell. Det du har der er vell Fraps ikke sant ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan du komme inn på serveren jeg er på, så kan du mine for meg så bygger jeg, deal ? :D

He he, eg spiller meist singleplayer men stikker gjerne innom ein tur :)

Kva er IP adressa?

Skrevet

Da kan du komme inn på serveren jeg er på, så kan du mine for meg så bygger jeg, deal ? :D

He he, eg spiller meist singleplayer men stikker gjerne innom ein tur :)

Kva er IP adressa?

http://miners.zwirc.com/ Du må søke på forumet først. Deretter blir deg å admin eninge når du kan gå inn på serveren og få byggetilatelse

IP: mc.zwric.com

Skrevet

Eller ta en tur innom Hardwork.no

Lure faktisk hvordan fps blir med dem nye elementene 1.5. Kan tenke meg notebooks som allerede sliter kommer til å merke ganske kraftig fps drop.

Vel, eg kan vel si at FPS'en sank kraftig på den serveren. FPS'en hoppa mellom 100 og 400 FPS

Skrevet

Der inne jeg sitter med stabile 200-250 FPS.

Kanskje sjekke singeplayer, nede i ei mine selv og se hvor høy min FPS blir da når jeg kommer hjem igjen.

Skrevet (endret)

Lang gang med sandvegger (hold opp taket med fakler e.l.), og TNT rundt, som aktiveres av en pressureplate?

Sideways:

[TNT] [TNT][TNT]

[TNT][sand][TNT]

[TNT][Luft][TNT]

[TNT][Luft][TNT]

[TNT][sand][TNT]

[TNT] [TNT][TNT]

Krever naturligvis litt TNT, da. Trigges av en redstonepuls fra pressureplate til en TNTblokk, som eksploderer og setter av resten i kjedereaksjon. Kaboom, lagg og helvete. Supert! :D

Eller "gjem" en nether-portal nederst i en sjakt som er dekt innvendig med obsidian, slik at det blir vanskelig å mine seg ut, man MÅ til nether-portalen. Som selvfølgelig svever midt i løse luften der nede :D

Og skytevåpen i MineCraft? Neeeeie. Vi har jo Ace of Spades til det...

Endret av Leo_Khenir
  • Liker 1
Skrevet

Argh, føler jeg blir litt lei av at Machinima (altså selskapet) valgte det navnet, umulig å søke opp cinematiske minecraft filmer uten å finne ørten let's plays, tutorials og annet ræl som enten er posta av machinima realm, machinima eller som bare har det i taggen...

Skrevet

Ikke for å reklamere eller noe, men Digitek, har skrevet om Minecraft, og fullversjonen som kommer den 11 November 2011 (11/11/11) og der er det snø og regn, :'D

+

Forstår ikke hvorfor dere syter over at spillet bruker mye CPU? Jeg har en Packard Bell Easynote TM Laptop, og den bråker ikke i det hele tatt? Sitter faktisk med musikk, internett(google chrome) og Camtasia åpent, jeg har 4GB Ram og 1GB VRam..

~Inzide

Skrevet

Ikke for å reklamere eller noe, men Digitek, har skrevet om Minecraft, og fullversjonen som kommer den 11 November 2011 (11/11/11) og der er det snø og regn, :'D

Jeg vet ikke hvem denne Digitek er men han/hun er veldig, veldig treig på nyhetene sine.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...