Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser jo ut som et baderom med pyntefliser rundt :p likte heller ikke den texturepacken

ikke vær så kjip :tease: du trenger ikke å like alt :ohmy:

Skrevet

Er det bare jeg som ikke får det til å snø? Jeg finner snø, men ikke at det snør. Blir lit teit når jeg tar vekk litt snø, så kommer det ikke noe ny.

Er det som med løv at jeg kan stille det inn i option?

Skrevet

Minecraft Classic er delvis gratis. Så vidt jeg husker kan du ikke spille online, og du kan ikke save. Dessuten er spillet utdatert og det mangler mange funksjoner jeg i allefall synes er veldig viktige i spillet, som fiender, nye blocks m.m.

Skrevet

Lol, fant meg fram til tidenes største hule, men nå finner jeg ikke ut igjen. Går bare i ring. :p

Grav deg oppover :)

Legg brikke for brikke under deg mens du hopper oppover , samtidlig må du grave vekk det over deg . vips så er du ute

• Liker 1
Skrevet

Lol, fant meg fram til tidenes største hule, men nå finner jeg ikke ut igjen. Går bare i ring. :p

Legg brikke for brikke under deg mens du hopper oppover , samtidlig må du grave vekk det over deg . vips så er du ute

Treff på litt sand eller grus = instant death.

Lag heller 3x3 staircase. Lettare å komme seg ned igjen også.

• Liker 3
Skrevet

Kanskje forsegle trappen på minst et sted også, dersom du treffer på vann når man graver oppover.

Skrevet

Jeg har aldri død på den måten , selv om jeg har truffet på både sand og grus på normal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...