Gå til innhold

Hvor selges slike? (female 3.5 to female osv)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei de fra eBay var ikke dyre nei =) Men skal man kjøpe slike i Norge kan de fort koste +-100,- ?

 

Men ville jo tro det går, hvis ps3-en sender ut lyd på RCA kontakter samtidig som HDMI er koplet i?

For å være ærlig så har jeg ikke så mye erfaring med PS3- og tilkoplinger til den men de to jeg linket til er jo uansett ikke dyre, så hvorfor ikke prøve? ;)

Lenke til kommentar

Nei de fra eBay var ikke dyre nei =) Men skal man kjøpe slike i Norge kan de fort koste +-100,- ?

 

Men ville jo tro det går, hvis ps3-en sender ut lyd på RCA kontakter samtidig som HDMI er koplet i?

For å være ærlig så har jeg ikke så mye erfaring med PS3- og tilkoplinger til den men de to jeg linket til er jo uansett ikke dyre, så hvorfor ikke prøve? ;)

ja, men vil se om jeg finner de i en butikk her i stavanger for jeg trenger de til onsdag/torsdag :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en sånn du har øverst for en femtilapp på Clas Ohlson fordi jeg skulle koble Xboxen min til PC skjermen, fant ut at det fulgte med en sånt adapter, men det er annen sak.

 

Mitt oppsett:

- VGA fra Xbox til skjerm og 2 RCA hann kontakter som er splittet fra VGA-kabelen. Så bruker jeg adapteret som fulgte med, 2 RCA hun til 1 3,5 jack han, og den inn i en Belkin RockStar og headsettet inn i RockStaren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...