Gjest Slettet-Lr2aQT Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Spørs i hvilken setting du tenker på, er det en spesifikk? Mat, mennesker etc.
L4r5 Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Jeg definerer det som: NAMME! Jeg tror ikke denne diskusjonen går noen vei forresten.
Gjest Jan ingve wiig Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Bacon!!<3 alt mellom himmel og jord som er godt å ete er digg.Digg er fellesbetegnelsen på alt det der.Digg er som traktor i varmt vetebrød.
hernil Skrevet 12. april 2010 Skrevet 12. april 2010 Jeg har vanskelig for å se hvor denne diskusjonen skal og hvorfor trådstarter velger å poste som gjest. Derfor stenges denne tråden, men det er mulighet for å få den gjenåpnet ved å sende meg en PM med begrunnelse
Anbefalte innlegg