Gå til innhold

Nokia med nettbrett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer det en slik enhet med Meego med samme kvalitet og frihet som N900 med Maemo er det ganske sikkert at jeg ender opp med en slik. GNU/Linux med et touch-optimalisert interface hvor du har full tilgang til systemet og med god connectivity høres bare rått ut.

Skrevet

Lager de produkter til nerden har de tap. Brukevennlighet er tingen og det som Apple er så gode på (nå også Android). Jeg mener...Tilgangspunkt....UNIX-bane....kom igjen Nokia, det er 2010.

Skrevet

Dinsdale: Nå er det mulig at Nokia retter seg nettop mot nerdene. Det er noen av oss som faktisk liker at ting er avanserte.

Om de skal konkurrere med iPad kan de ikke lage produkter for nerdene som utgjør 0,1 promille av brukergruppen. Det skjønner nok Nokia

Skrevet

Det som er så flott med GNU/Linux er at det er så skalerbart på alle mulige måter, også mellom meget brukervennlig til supernerden som bare bruker xterm :-D

Skrevet

Hrm, jeg vil se nyheter om Skiff ebook reader. Men selvfølgelig, Skiff er visst ikke noe som kommer med det første og så er det uklart hva som er pris, tilgjengelighet og funksjonalitet.

Skrevet (endret)

Håper på Meego jeg også. Den plattformen trenger flest mulig enheter, og det blir godt med alternativer til Android.

Får bare håpe at den kan by på det meste av det ICDs Gemini kan. Og at Skyfire kommer på plattformen slik at vi får tilgang på Hulu også.

Endret av hvakrg
  • 5 uker senere...
Skrevet
Ble de egentlig noen suksess?

Relativt ja, til å være ment for et så snevert marked, og både software- og hardware-platformen lever i dag i nyeste søsken N900 og senere i Operativsystemet Meego.

Skrevet

Men er det å satse på et snevert marked egentlig så lurt hvis man vil hevde seg?

Vi får se om Nokia tar lærdom av hva som skjer i verden.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...