Gå til innhold

Gaming Musmatte


Anbefalte innlegg

Fann ikke noen bra plass å poste denne tråden egentlig, så tenkte å gjøre det her. Jeg leter ett ei musmatte å kjøpe, men ikke hvilken som helst.. Jeg er ganske kresen, og musmatta må vær stor, deilig å slikt. Det jeg gamer er vell mest Counter-Strike:Source, Battlefield: Bad Company 2 og slike spill.

 

Musmatta jeg tenkte på var SteelSeries QCK heavy musematte

 

Link : https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340936

 

Tror dere denne hadde vært bra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig med svelemoe og Vertical^, har en Steelseries musematte nå, er nok en av de bedre jeg har hatt, merker ikke noe friksjon i det heletatt.

 

(spiller for det meste Counter Strike Source, Call of duty MW 2 og Left 4 dead 2)

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

SteelSeries QCK heavy er for min del et godt mykt underlag for å sette kabinettet på he,he..

 

Likte ikke denne musmatten fordi den rett og slett blir for myk, slik at musen(deathadder for min del) glir i forskjellige hastigheter over matten alt etter hvor mye kraft eg legger på musen fordi den synker nedi om dere skjønner.

Men enig at Steelseries lager gode musmatter, for min del fungerer SteelSeries 5L helt optimalt og er mitt klare første valg etter å ha testet en god del musmatter i jakten på bedre "aim" i fps spill :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...