Gå til innhold

Kamptråd - Odd Grenland vs Rosenborg Ballklub 11/4 (1-3)

DJ_Dark

26 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stadsgaard skulle vært utvist, gitt...

For hva da?

Sikkert fordi han har gult fra før, pluss fordi han sparket ned Bentley på sekstenmeteren.

Skrevet

Stadsgaard skulle vært utvist, gitt...

For hva da?

Sikkert fordi han har gult fra før, pluss fordi han sparket ned Bentley på sekstenmeteren.

Så nå mer ut som han bommet på ballen.

Skrevet

Det der var surt. God start av Odd, men hvis jeg tar av meg skylappene litt så var det vel relativt rettferdig. Vi var litt tamme i dag, og som DEF sa ble ikke andreballene utnyttet skikkelig. Grattis rbk.

Skrevet (endret)

Hva er så usaklig med det, Corlan? At du som ODD-supporter stiller seg bak det triste laget ditt regnet jeg egentlig med. :)

ps: gratulerer med publikumsrekord på "ærverdige" Falkum...eller var det 10.324 som var rekorden?

Endret av Herthugen
Skrevet

Deilig med seier i dag. Henriksen gjør en kanon kamp i dag, i tillegg til to flotte mål. Er dog skuffet over Prica denne kampen og sesongen, selvom han gjør et bra mål. Utenom det så gjør han mye rart med ballen osv, heldigvis sitter posisjoneringen og hodespillet tildels fortsatt. Håper det bare er en liten formsvikt fra i fjor og at han kommer sterkere tilbake.

Skrevet

Deilig med seier i dag. Henriksen gjør en kanon kamp i dag, i tillegg til to flotte mål. Er dog skuffet over Prica denne kampen og sesongen, selvom han gjør et bra mål. Utenom det så gjør han mye rart med ballen osv, heldigvis sitter posisjoneringen og hodespillet tildels fortsatt. Håper det bare er en liten formsvikt fra i fjor og at han kommer sterkere tilbake.

Prica var slik i fjor og, men Hamrén vet at Prica putter selv om han har en elendig dag på jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...