Gå til innhold

Anbefalt PS3-spill til kunder på besøk.


avo

Anbefalte innlegg

Subject sier vel det meste...

(Selv om jeg ikke helt vet om dette er rett sted å poste dette)

 

Har en PS3 på jobben, og tenkte å sette den opp på en HD prosjektør i resepsjonen til kunder på besøk som må vente litt.

Men - må jo ha et spill eller tre.

 

Hva er å anbefale som

 

A - er fort å komme i gang med. (blir litt feil om man ikke kommer i gang før man må gå igjen, og heller ikke bra om kundene flytter inn :!:

 

B - er enkelt nok til at "folk flest" skjønner det, og kan ha det gøy på første forsøk.

 

C - fungerer greit uten for mye lyd på. Ikke det at det gjør noe med litt lyd, men om spillet krever høyt volum, og har plagsom musakk i bakgrunnen, kommer vi som jobber her til å bli gale.

 

Noen tips ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror også jeg ville gått for noe under bilspill sjangeren, det er noe 99% skjønner med en gang og klarer å beherske til en viss grad, samt at det er artig..

 

Little big planet tror jeg faktisk kan bli litt vrient om man ikke kjenner til hvordan sette på klistremerker og slikt, kjipt å stå fast på det lissom..

 

nå vet jeg ikke aldergruppa på kundene dine, men ellers er jo tekken en slager da, så kan faktisk 2 ha det gøy samtidig mens de venter(få slått fra seg litt aggresjon siden de må vente så lenge :tease: )

 

 

så da er konklusjon min at noe innen bilspill eller tekken typen kan være bra( der har du ihvertfall 2 spill da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...