Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste - penest?


Gjest Meg

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på en ting. Dere gutter som har kjæreste. Hva syns dere egentlig om utseendet hennes? Syns dere at hun er kjempevakker, vakrere enn de fleste andre dere har sett, eller er dere veldig klar over at hun absolutt ikke er blant de peneste jentenene? Slik at dere betrakter mange andre jenter dere kjenner som mye penere.

 

Kanskje litt teit spørsmål, men har lurt litt på det i det siste. Hvor pene folk betrakter kjærestene sine. Er det liksom slik at dere kan gå rundt og tenke at andre jenter er mye penere enn kjærestene deres?

 

Folk med guttekjærester kan også svare, forsovit, ikke bare dee med jentekjærester. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg lurer på en ting. Dere gutter som har kjæreste. Hva syns dere egentlig om utseendet hennes? Syns dere at hun er kjempevakker, vakrere enn de fleste andre dere har sett, eller er dere veldig klar over at hun absolutt ikke er blant de peneste jentenene? Slik at dere betrakter mange andre jenter dere kjenner som mye penere.

 

Kanskje litt teit spørsmål, men har lurt litt på det i det siste. Hvor pene folk betrakter kjærestene sine. Er det liksom slik at dere kan gå rundt og tenke at andre jenter er mye penere enn kjærestene deres?

 

Folk med guttekjærester kan også svare, forsovit, ikke bare dee med jentekjærester. :)

 

Utseende er jo ikke alt, men man velger jo ikke å gå inn i et forhold med ett "troll" heller... Men det viktigste er vel egentlig at du liker helheten til personen (innvendig og utvending)

Det er vel ikke UNORMALT at man syns andre jenter er penere en kjæresten sin, men tenk på helheten, noen jenter har det bare i utseende vettu :hrm:

 

Håper det hjalp noe :p

 

- Daniel :w00t:

Lenke til kommentar

Det kan godt være at man en dag har en ting for blondiner, jenter med lange ben, korte og søte jenter, elegante og dominerende jenter... list goes on. Men det er ingenting som kan sammenlignes med følelsen man får når man ser igjen kjæresten sin etter å ha vært borte fra han/henne en stund! :love:

Lenke til kommentar

Jeg tror når du først er forelsket i noen, så blir de automatisk mye penere i dine øyne, rent utseendemessig også.

 

Enig i den der. Var sammen med en jente for 1 år siden, nå synes jeg at hun ligger på et troll.. Og, jeg som synes hun hadde en grei mental helse. Neida, det viste seg at hun både var deprimert, lav selvtilit og og dårlig selvbilde. Dette måtte jeg høre på hver forbanna dag, uff :thumbdown:

 

Kjærlighet gjør blind? :ph34r:

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Jeg vet at det finnes mange jenter som er rent estetisk penere enn kjæresten min. Men jeg klarer ikke å se det. Når jeg ser på henne så ser jeg personligheten hennes også og kjærligheten vi deler sammen. Det gjør henne vakrere og derfor kan ingen tilfeldig pen jente slå henne. Når jeg hører frasen "pen jente", tenker jeg automatisk på kjæresten min.

 

Edit:

 

Kom på ei jente som jeg var forelska i for lenge siden, før jeg fikk følelser for henne, syntes jeg hun var småstygg. Når følelsene kom i bildet, var hun jo det peneste på jord :)

Endret av Pille_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Frøken Fru

I begynnelsen syntes jeg typen min var laaangt fra verdens vakreste, men han hadde ei brei brystkasse med hår på, et stort smil om kjeften og av en eller annen grunn så han noe i meg.

Ting utvikler seg, jeg kan se på andre gutter å se "likhetstrekk" mellom dem og min elskede (som gjør at jeg synes de er pene).

Jeg vet at det sikkert ikke er så mange som ser på typen min som eksepsjonelt pen, men for meg er han verdens nydeligste, opp og ned 20kg. Elsker han over alt i verden, ingen kviser, ølmage eller sjeggstubber ødelegger det at jeg synes han er vakrest i verden. Vil bare spise han opp han er så deilig<3

 

Det har skjedd med meg før, i begynnelsen er fyrn bare bob-bob, men så blir man bedre og bedre kjent, trygg på hverandre, oppdager gode sider, lærer om hverandre og så kan Mr. Bob-bob bli MR UNIVERSE :D

Lenke til kommentar

Jeg tror når du først er forelsket i noen, så blir de automatisk mye penere i dine øyne, rent utseendemessig også.

Fakta. En eks-kjæreste av meg syntes jeg ikke noe særig om utseendemessig i utgangspunktet, men så ble vi bedre kjent og jeg ble forelsket, så plutselig var hun den peneste jenta i verden. Har ikke kjæreste nå, men ville nok ikke kunne unngå å synes noen jenter var penere enn kjæresten min om jeg hadde hatt en, om de faktisk var penere. Det synes jeg heller ikke det er noe galt i, man er ikke sammen med en jente pga utseende hennes.

 

Edit: omformulerte litt.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Det siste utsagnet stemmer. Jeg likte en gang ei jente jeg syntes var kjempepen, men som jeg nå synes ser ut som pesten, etter at jeg ble bedre kjent med henne. Og jeg takker Gud for at det ikke ble noe mer enn det ble.

den tankegangen der er bare en forsvarsmekanisme.

Lenke til kommentar

Første gang jeg så kjæresten min syns jeg han var utrolig kjekk, men det kan ikke sammenlignes med hva jeg syns om han nå. Han ER den kjekkeste jeg vet om! (Ok da, er noen som deler førsteplassen med han, men det snakker vi ikke høyt om! Hehe!)

Lenke til kommentar

Det siste utsagnet stemmer. Jeg likte en gang ei jente jeg syntes var kjempepen, men som jeg nå synes ser ut som pesten, etter at jeg ble bedre kjent med henne. Og jeg takker Gud for at det ikke ble noe mer enn det ble.

den tankegangen der er bare en forsvarsmekanisme.

 

Jeg vet at det er noe jeg har laget i hodet mitt, men det er sånn jeg ser det nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...