Gå til innhold

Panserbataljonen - August 2010


Awkins

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det har noe å si, men jeg søkte meg over til panser fra HMKG i januar/februar. kan hende dette har noe med hvor tidlig ute jeg er? er hvertfall bombesikker på at dette er selve innkallelsen...

 

Men hvis det er bare jeg som har fått den her, så tror jeg ikke du skal bekymre deg, Bobby.

Lenke til kommentar

Hvordan er mulighetene dersom man ikke ønsker INTOPS? Ble innkalt til HMKG, og det frister ikke noe særlig. Det gjør derimot Panserbataljonen, men ønsker ikke å delta i internasjonale oppdrag. Reduserer dette muligheten for å bli omplassert?

 

 

Du trenger ikke å si at du ikke vil på intops vettu. Ikke akkurat alle i Pbn som havner i utlandet

Lenke til kommentar

Lurte på en kjapp ting til dere som skal til Pbn, hvordan er dere på ski? Hva svarte dere på hvordan dere var på langrenn :>

Redd for at jeg ikke kom inn dit jeg ville pga dette.. Ikke stått på ski på minst 10 år og vil inn i Pbn/2.bat.

Fikk idag innkallelse til HMKG og vil ikke dit. Tenkte jeg skulle ringe å bytte, men hvis det er pga ski ferdighetene så er det vel bare å gi opp.

Lenke til kommentar

Da jeg var på sesjon søkte jeg meg også til 2.bn, ble plassert i HMKG.

En telefon til 03003 ordnet den saken for meg ganske fort. Jeg ble plassert midlertidig i PBN, samtidig som jeg sto på venteliste hos 2.bn. Lønner seg å ringe VPV.

 

Forøvrig gikk vi ikke 1 meter på ski.. ble i stedet veldig mye trasking med truger heh

Endret av Scarymovies
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...