Gå til innhold

Noen forslag til spill jeg bør kjøpe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skal ikke "presse" deg, men du burde vente til Doom3 eller Half-Life2 kommer, hvis du liker sånne type spill. Eller så kan du jo kjøpe deg en version av Unreal Tournament 2003, skikkelig mojjo på LAN og Online ;). Hvis du liker mere RPG kjøp Generals eller Warcraft3, eller du kan vente til Warcraft Frozen Throne kommer (det hadde jeg gjort :D)

Lenke til kommentar
Hvis du liker mere RPG kjøp Generals eller Warcraft3, eller du kan vente til Warcraft Frozen Throne kommer (det hadde jeg gjort :D)

Det høres ut som om du mener at Warcraft og Generals er RPG-er, noe de absolutt ikke er. Hvis du liker RPG-er vil jeg anbefale Neverwinter Nights eller Morrowind (med Tribunal og gjerne den kommende ekspansjonen Bloodmoon). Divine Divinity og Icewind Dale II har også fått veldig godt kritikk. Og hvis du ønsker MMORPG, så er antagelig Dark Age of Camelot, EverQuest, eller Anarchy Onlinev gode valg. :yes:

Lenke til kommentar

Battlefield1942 og last ned modden desertcombat fra www.battlefield.no

 

Sjekk screenshots på www.desertcombat.com

 

I Desertcombat can du bla kjøre helikopter, jagerfly, tanks eller være fotsoldat.

 

Krever minimum Ti4200 skjermkort og tilhørende pc.

 

Stikke er også nødvendig, da det er vanskelig å fly helikopter med piltastene.

 

 

MVH Øyvind

Lenke til kommentar
Har mangel på spill å spille nå fortiden...noen som har forslag på noen BRA spill? Sjanger spiller ingen rolle...

 

Enclave ---> Sinnsykt bra hack'n'Slash/RPG --> Mya action og mye historie + Sinnsvakt bra grafikk og varer lenge :D

 

Soldier of Fortune 2 (bare multiplayer som er bra) sinnsykt bra MP spill, meget bra norsk miljø :D

 

WarCraft 3 --> men det har du kanskje?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
skal du ha BRA spill kan jeg anbefale :freelancer  c&c generals unreal 2....anbefaler bloodrayne på det sterkeste hvis du liker max payne

 

Tar opp denne posten igjen, selv om er det en stund siden sist.

 

Jeg vil ikke akkurat si at Bloodrayne er like bra som Max Payne, og heller ikke akkurat likt. Likevel vil jeg si at Bloodrayne er verdt å prøve, for det er ganske bra. Det stiller ikke først i køen hos meg, me det er jo smak og behag egentlig.

Lenke til kommentar

Tror du må spesifisere hvilken smak du har i RPG spill, om du liker sanntidsstrategi (f.eks Age of Mythology), oppbyggings strategi spill (f.eks Black and White), turbasert strategi (f.eks Civilization 3), forretningssimulatorer (f.eks Port Royale) og taktiske strategi spill (f.eks Commandos 2). Så hvis du sier en av de sjangrene skal jeg begynne å ramse opp :smile:

Lenke til kommentar
Tror du må spesifisere hvilken smak du har i RPG spill, om du liker sanntidsstrategi (f.eks Age of Mythology), oppbyggings strategi spill (f.eks Black and White), turbasert strategi (f.eks Civilization 3), forretningssimulatorer (f.eks Port Royale) og taktiske strategi spill (f.eks Commandos 2). Så hvis du sier en av de sjangrene skal jeg begynne å ramse opp :smile:

Sanntidsstrategi er kult, og sånne spill som generals og warcraft 3, men det er kanskje sanntidstrategi? Har forresten skaffet meg begge spillene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...