Gå til innhold

Hva synes du om angrepene i Moskva?


Anbefalte innlegg

 

Godt å se rasismen springe ut i full blomst fra statsrasismefakultet.

Ellers, hva er det som er faktafeil at tjetsjenske muslimer var med i Artshakkrigen på azeriene sin side? Og spørsmålet videre er da, hva faen hadde de der å gjøre når de kjempet for "selvstendighet"?

 

Svar nå på det ditt rasistsvin.

 

Personangrep er det eneste du kan, og ingenting mer. Hvem kan da ha interesse av å diskutere med deg, eller svare på dine spørsmål når du gang på gang har vist at alle dine innlegg ender til slutt med person angrep. Dette er det eneste du kan, punktum. Ikke et eneste rasjonelt argument har kommet fra din side, bare usivilisert oppførsel. Og dette skjer uten grunn hver gang, slik som i dette tilfelle der jeg blir kalt for ”rasistsvin” bare fordi jeg benytter meg av kildekritikk i min tilnærming, og definerer deg som ikke-troverdig kilde.

 

Stakkar, du har store problemer.

 

"Personangrep" Vs rasisme.

Hmmm, hva er det mest patetiske mon tro. Å påpeke en persons åpenlyse rasisme opp imot rasismen i seg selv.

 

Din kildekritikk er av denne sorten; "siden du mener det bevist at jeg er armener, ergo kan en armener ikke ha noen mening om saken x". Dette blir som å hevde at det er kildekritikk å avvise en palestiner som hevder han er torturert av israelerne fordi han er for nære saken. Jo takk som byr for denne flotte kildekritikk, det må ha tatt lang tid å finne opp denne "kildekritikken".

 

Så igjen, hva hadde muslimske tjetsjenske fundementalister å gjøre i Artshak når du påstår de kjemper for selvstendighet? Fortell nå hvorfor din helt Shamil Basayev var i Artshak for å opprette sitt drømmekalifat.

Siden du i din rasistiske teori eksluderer meg fordi jeg er for "nære" saken, så ville det vært herlig å høre rasisten forklare dette, siden det er opplagt at rasisten har den nødvendige kildekritiske distanse til saken. Dette handler altså ikke om ditt rasistiske hat ovenfor meg, men en faktaopplysning som du kan enkelt sjekke ut. Dog, uten blygsel vil jeg anta du bruker en god stund på dette, siden meningen må vaskes igjennom din ideologiske rasistiske filosofi.

 

Stakkar? Hvordan klarer du ha et ønske om å synke så lavt? Holder det ikke å være en rasist?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Svar nå på det ditt rasistsvin.

Vi aksepterer ikke slike utsagn og krav ovenfor andre brukere her i huset.

 

Om så debatten er hett så behøver vi ikke gå på person. Brukere har bl.a krav på saklig diskusjon her i huset og dermed burde saken være grei.

 

Om ikke diskusjoner tar en annen vending så vurderer vi andre tiltak.

 

Mvh

Jarmo :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei.. Jeg er en tsjetsjener som flyttet til Norge i 2002.. Nå er jeg 19 år.. Har lest mange bøker som handler om hjemlandet mitt, krigen og historien bak krigen...

Jeg må si ærlig at jeg rett og slett hater folk som går ut med at muslimer er terrorister uten at de vet en dritt om hva som egentlig foregår..

Er det ingen som har hørt om det som skjedde i Moskva i 1998 da "en gjeng tsjetsjenke terrorister" spengte 3 husblokker? Akkurat pga disse eksplosjonene fikk Putin folkets "tillatelse" til å gå i krig mot Tsjetsjenia. I ettertid fant vi ut at det var den russiske "FSB" (samme som FBI i USA) som hadde gjort det (det skulle være en fjerde eksplosjon til, men de ble tatt på fersken), men det brydde ingen seg om..

I ettertid når folket i Russland begynte å mislike krigen i Tsjetsjenia, oppsto det alltid et eller annet som fikk verden og russkisk befolkning til å snu ryggen mot Tsjetsjenia, skolen i Beslan, theatret i Moskva (som forresten jeg har lest mye om i en norsk bok) og nå T-bane eksplosjonene...

Jeg har vært inne på mange russiske nettsider som likner på "diskusjon.no" og de russiske brukerne der forbinder de angrepene med angrepene på de 3 husblokkene og 99 % sier seg enig i at det var russiske spesial enheter med Putin som leder som sto bak disse angrepene..

Lenke til kommentar

Og ja.. Jeg sier meg enig i at det var tsjetsjenske kvinner og menn som var der og da og sprengte seg selv, men det var ikke de som sto bak og det var ikke deres plan.. De ble bare utnyttet, utnyttet av FSB fordi disse menneskene hadde mistet alt, hjem, søsken, foreldre, barn.. De hadde ingenting å tape og ingenting å leve for, det eneste de hadde var all hatet mot Russland od dens politikken... Jeg har lest mange bøker om denne politikken og sett mange dokumentar filmer, men er dessverre ikke så flink til å skrive ned tankene mine og meninger..

Hvis noen skulle være interessert så kan dere se på en dokumentarfilm som heter "The system of Putin"..

Ikke tro på alt som dere hører på TV og leser i avisene.. Myndighetene kontrollerer både TV og aviser og sier det de har lyst til.. Sannheten kommer fram i bøker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...