1234567890qwertyuio Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Jeg har Ca. en ren E men vil hvordan jeg stemmer ut fra den. (Gi svar i F.eks tabs)
Jarmo Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 ca. ren E, Ta tlf. summetonen og da har du ren A, 440 Hz Er liksom litt vanskelig å forklare stemming av gitar på chatten :wink:
1234567890qwertyuio Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Skrevet 9. juni 2003 Skal jeg tryke ned E-strengen i bånd 5 eller 4?? og vilken streng er det jeg skal trykke ned i et bånd lavere enn de andre?? det er at jeg lurer på. PLZ svar
1234567890qwertyuio Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Skrevet 9. juni 2003 Jeg ville likt å få svar/hjelp innen onsdag. (har lånt en gitar og klart å få den "LITT" sjeiv. :oops:
Jarmo Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Skal jeg tryke ned E-strengen i bånd 5 eller 4?? og vilken streng er det jeg skal trykke ned i et bånd lavere enn de andre?? det er at jeg lurer på. PLZ svar Summetonen i tlf. er A, samme som A-strengen(nesttjukkaste) Du trykker 5. bånd untatt nesttynneste der er det 4. bånd IKKE overstem med en oktav :wink:
OlaTK Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Skal jeg tryke ned E-strengen i bånd 5 eller 4?? og vilken streng er det jeg skal trykke ned i et bånd lavere enn de andre?? det er at jeg lurer på. PLZ svar Summetonen i tlf. er A, samme som A-strengen(nesttjukkaste) Du trykker 5. bånd untatt nesttynneste der er det 4. bånd IKKE overstem med en oktav :wink: akkurat som jeg skulle forklart det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå