Gå til innhold

Jesus-mobilen kommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommentarene var langt mer underholdende enn artikkelen.

 

Personlig hadde jeg vurdert å skaffe en, flashe den med en dårlig firmware slik at den hadde blitt bricket, filmet det og lagt ut på youtube.. Hadde sikkert blitt hengt :ph34r:

 

Eller er det bare å vente tre dager på at den gjenoppstår? :!:

Lenke til kommentar

Fin aprilspøk, men hvordan har det seg at mitt lille hjemsted har blitt blandet inn i dette? Eller vises artikkelen forskjellig, alt ettersom hvor du kobler deg opp fra?

Frøvarp utenfor Namsos ja. Sikkert skribenten som er derfra eller noe sånt. laugh.gif

 

 

Hos meg stod det "Olderdalen i Troms"... Glimrende!

Lenke til kommentar

Begynte faktisk å tro på denne før jeg leste:

"Ved hjelp av trådløst nett i moderne kirker kan M1 kommunisere med kirkeorgelet, og på den måten vite hvor langt man er kommet i salmene."

 

Og da forstod jeg at det var 1. april i går og da sluttet jeg å lese :dontgetit:

Lenke til kommentar

Fin aprilspøk, men hvordan har det seg at mitt lille hjemsted har blitt blandet inn i dette? Eller vises artikkelen forskjellig, alt ettersom hvor du kobler deg opp fra?

Frøvarp utenfor Namsos ja. Sikkert skribenten som er derfra eller noe sånt. laugh.gif

 

 

Hos meg stod det "Olderdalen i Troms"... Glimrende!

Det stod det her og :ermm:

Lenke til kommentar

Fin aprilspøk, men hvordan har det seg at mitt lille hjemsted har blitt blandet inn i dette? Eller vises artikkelen forskjellig, alt ettersom hvor du kobler deg opp fra?

Frøvarp utenfor Namsos ja. Sikkert skribenten som er derfra eller noe sånt. laugh.gif

 

 

Hos meg stod det "Olderdalen i Troms"... Glimrende!

Jeg trodde du snakket om menigheten lengre ned.

 

"Telefonen har fått navnet Samson M1 og den har blitt utviklet av Samson Mobiltelefoni i Olderdalen i Troms."

 

"Telefonen har vært ute til betatesting i en liten og anonym menighet i Frøvarp utenfor Namsos."

 

Så det er ingenting som skifter her. Uansett er det ikke teknisk mulig å angi hvor en er så presist som du hevder. Og nå i skrivende stund er jeg laaangt unna både Trøndelag og Troms. :)

Lenke til kommentar

På tide å fjerne denne etterhvert, kanskje?

Jeg tror neppe det blir aktuelt å fjerne denne. Men de kan kanskje merke den litt bedre med at det er en aprilspøk. Folk som kommer inn senere og leser den ser jo kanskje ikke at den er lagt inn på 1. april. :)

 

EDIT: Eller, kanskje ikke. Det hadde vært moro å se om noen kristne medier hadde "plukket opp" på denne og gjort en sak av denne etterhvert. :p

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fin aprilspøk, men hvordan har det seg at mitt lille hjemsted har blitt blandet inn i dette? Eller vises artikkelen forskjellig, alt ettersom hvor du kobler deg opp fra?

Frøvarp utenfor Namsos ja. Sikkert skribenten som er derfra eller noe sånt. laugh.gif

 

 

Hos meg stod det "Olderdalen i Troms"... Glimrende!

Jeg trodde du snakket om menigheten lengre ned.

 

"Telefonen har fått navnet Samson M1 og den har blitt utviklet av Samson Mobiltelefoni i Olderdalen i Troms."

 

"Telefonen har vært ute til betatesting i en liten og anonym menighet i Frøvarp utenfor Namsos."

 

Så det er ingenting som skifter her. Uansett er det ikke teknisk mulig å angi hvor en er så presist som du hevder. Og nå i skrivende stund er jeg laaangt unna både Trøndelag og Troms. :)

 

Jeg har mesteparten av slekta i Olderdalen i Troms og Frøvarp er en tilfeldig plass som ble valgt ved å se på et kart. Så da ble det de to stedene ;)

Endret av EinarEriksen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...