Gå til innhold

På leting etter et ordentlig bra RP spill.


Anbefalte innlegg

Hallo. Tiden på World of Warcraft renner ut, og jeg har bestemt meg for å teste noe nytt Roleplay spill. spørsmålet er, hvilket? :p

 

Har vært borti de fleste kjente online spill egentlig. Og jeg er ikke veldig lysten på å kjøpe spill som man må betale flere ganger for (det er litt av grunnen til at WoW ryker.)

 

har dere noen å anbefale? må være til PC, ettersom jeg har bare wii ved siden av, og jeg tviler egentlig på at det er noe særlig RP spill til wii. :)

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Elder Scrolls IV: Oblivion er jo eit svært bra rollespel, sjølv om det ikkje akkurat er så nytt. Som erfaren WoW spelar falt dette spelet veldig i smak hos meg. :)

 

+1 :thumbup:

Spillet blir myyyye bedre vist du påter på med en hel haug med mods! ;)

 

har vært borti oblivion og, og vil helst ikke være borti det igjen.. uten at det skal høres ut som om jeg ikke synes noe om det. det er ett veldig fint spill, men faller ikke helt i smak atm :)

 

Mortal Online kommer jo snart ut! Har ikke link atm, men et kjapt googlesøk gir deg vel all informasjon ;)

 

tok en titt, det virket ganske bra! :) skal følge med det fremover, og se når det kommer :)

Lenke til kommentar

Du kan jo Prøve Mount&Blade Warband som ble utgitt i går. Om du går på downloads på siden der kan du laste ned en demo som er fullversjonen, bare med en begrensning på level 7 elns.

 

Utrolig bra spill etter min mening. Både singleplayer og multiplayer. Spillet er ikke som et typisk RP spill da. Så selve der du beveger deg rundt i verdenen er på en måte i samme stil med Total War spillene, og når du angriper noen, eller vil gå rundt i en by osv, så blir det third person view. Kan også spilles i first person view, men det er ikke noe jeg liker :p

 

Uansett, det bør prøves, og demoen gir en ganske bra innsikt i hvordan spillet er. Vet ikke om du får prøvd multiplayer i demoen da.. Og om du skal kjøpe det bør du kanskje vente noen dager siden utgivelsen ble litt turbulent så det kommer nok en god del med patcher fremover.

 

Dette er også et Indie spill, så det er laget av gamere som vil lage et best mulig spill, ikke sånn som activision som kun er ute etter penger! Derfor koster ikke spillet noe mer enn 200 kr :) Det er forresten også øverst på listen av top sales på steam atm :D (det må ikke spilles gjennom steam da, med mindre du kjøper steam versjonen)

 

Edit: om siden loader litt sakte så ikke gi opp! Det er på grunn av mye trafikk på forumet deres atm.

Endret av Stian55
Lenke til kommentar

Hallo. Tiden på World of Warcraft renner ut, og jeg har bestemt meg for å teste noe nytt Roleplay spill. spørsmålet er, hvilket? :p

 

Har vært borti de fleste kjente online spill egentlig. Og jeg er ikke veldig lysten på å kjøpe spill som man må betale flere ganger for (det er litt av grunnen til at WoW ryker.)

 

har dere noen å anbefale? må være til PC, ettersom jeg har bare wii ved siden av, og jeg tviler egentlig på at det er noe særlig RP spill til wii. :)

 

Har selv spilt wow i fire år før jeg slutta i fjor sommer.

 

Spillet du er ute etter er Dragon Age: Origins! Kjøp ekspansjonspakken som kom ut for 2 uker siden også.

 

Beste RPG jeg har spilt noengang. Slår både Oblivon, Morrowind og Fallout 3 ned i underbuksene!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...