Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HP pavilion dv9000


Anbefalte innlegg

Hei jeg har en hp pavilion dv9000 den har ikke vært i bruk på over ett år og nå når jeg skal starte den så lyser alle lamper og vifta starter i 2 sekunder og så slukker den igjen .

noen vært borti det samme problemet? den har nå stått å ladet i ett døgn men ingen forandringer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Antakelig det samme som jeg har med min. Har ikke nøyaktig diagnose for jeg har ikke giddet å levere den inn på rep - igjen. Har røket 2x på under 3 år. Kjent svakhet for disse modellene er at hovedkort / skjermkort etc ryker pga varmgang. Min pc gjør det samme som din, men starter opp igjen og slår seg av i en uendelig syklus.

Lenke til kommentar

hei, hadde en gang lang tilbake en slik, husker at jeg sendte den inn til reklamasjon etter en stund (husker ikke hvorfor) men da byttet di hovedkortet, så det er nok en murlighet for at det er gåent, men det jeg husker fra den pc'n var at jeb måtte lage til ett nytt kjølesystem i den, pga varmegang ;)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Ja, jeg prøvde å starte den etter en metode jeg fikk råd om vedr. strøm og slik, men uten resultat.

 

Det endte med at jeg fikset min selv ved hjelp av denne instruksjonen på Youtube:

 

Men har du fremdeles garanti / reklamasjonsrett er det bare å levere inn til rep. Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...