Gå til innhold

Test: Nvidia Gefore GTX 480

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg må jeg heller ikke er så kjempe imponert i forhold til ATIs ytelse. hadde forventet mer, men er ikke nVidias feil det, er vel mer publikum :)

Skrevet (endret)

Hva med driverne? Har Nvidia klart å lage noen drivere som fungerer like bra som AMD sine?

Hvorfor ikke bare kjøpe 2 stk 5770 og putte dem i CF i stedet for dette beistet?

Endret av Nator
Skrevet (endret)

Fy, nå ble jeg skuffa. Såvidt over 5870, bruker 70W mer, bråker og blir varmt....

Får håpe at det blir kjøpt av div. fanboys da for konkuransen sin del... Og håper at GTX470 blir mer "Bagnforthebuck"

Endret av lars_era
Skrevet

Dette var jo heller mindre imponerende? Jeg ser ikke helt hva seier dette er fra nVidia sin side? 5 mnd etter så yter den på lik linje med det ATI leverte så langt tilbake? Jeg _håper_ at nVidia har mere å hente på driverene som kommer.

Skrevet

Ja, nå venter jeg på at ATI skal vise frem Radeon HD 5990. Har mine følelser på at det kommer til å grisebanke GTX 480 til de grader heh. Men men, vi får vente å se.

Men testen var faktisk slikt jeg trodde den kom til å bli for GTX 480. Så ytelsen er det ikke noe å klage på hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...