Gå til innhold

Ny Counter Strike 1.6 film :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg vil si det blir for mye med bare et maps og mye kills. greit nok du har hs og alt det der. men ville heller spilt mer, recordet mer, og lagd en mer gjennomført film med bare nice headshots, og kanskje du tar 3 på en gang? inkluder det! men det der, spoling med random kills, mye rot vil jeg si:]

Lenke til kommentar

Takk for din mening, hjelper mye :)

 

Ja, du har vel rett egentlig. Men jeg spiller på en server der meg og 7 clan venner har deathmatch mot hverandre, og jeg finner dessverre ikke noen andre gode servere. Har du noen tips om servere jeg kan spille på? :)

 

Og jeg filmet med 100 sinnsyke FPS i fraps der, tokk ca 120GB å filme det hele. Jeg lagger når jeg filmer med "bare" 30 fps, hvordan kan jeg fikse dette?

 

Takk på forhånd :)

 

Beklager for skriveleifer, tar meg ikke så god tid i å skrive idag.

Endret av celidog
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ufattelig kjedelig mener nå jeg. Ingen vil se på at en spiller deathmatch. Gå på IRC og finn deg 5on5 kamper, spill ordentlig og få fine kills der. Det er det folket vil se!

Lenke til kommentar

Er det kult å lage en cs film av en såkalt "pcw-deathmatch"? Synes denne filmen er waste, og det er ikke meget høyt nivå på de som spiller.

 

Du trenger ikke å filme med fraps når du spiller, bare få innpå en HLTV så recorder den alt for deg, kan lett booke hltv på catchgamer.no

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

celidog, du laster ned et program som heter Mirc(.com) og skriver /j clanmatch

Søk 5on5 der, du må ha ventrilo. Dere snakker sammen og spiller en 5on5.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Nei, record ingame, så bruker du

startmovie "navn_på_film" 90

Da får du 90 bilder i cs-mappa i sekundet. (ekstremt mange giga med bilder med andre ord) som du bruker på den delen du vil recorde. Når du har gjort dette, så bruker et program som heter VirtualDub til å sette sammen bildene igjen. (blir ekstremt god kvalitet av dette)

 

Skal se om jeg finner en link som du kan få guide.

 

EDIT: Her er en guide på norsk

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-3t93k9

For det første, så er det nok INGEN som vil se på at en dreper randoms i en deathmatch. Du må nok over til ordentlige 5on5s for å få noen seere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...