Gå til innhold

Billigst kjøp


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe Bad company 2 , men vil helst kjøpe det i digital form for å slippe stresset med å finne en butikk de har det. Derfor lurer jeg på hvilke muligheter det evt. er for å kjøpe det og laste det ned digitalt. Har så langt sett det til 399 på EA Store, finnes det alternativer?

Endret av skogen1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle alternativer er bedre enn EA store, skjønt jeg tipper de ikke er billigere. EA store forplikter seg nemlig bare til å levere spillet til deg en nedlasting. Som en tjeneste til deg, lar de deg laste ned spillet på nytt innen ett år uten å måtte betale på ny, men etter det er det slutt.

Lenke til kommentar

Har endret førsteposten nå, skal se om jeg finner det hos direct2drive el.

 

De har det hos direct2drive til £34.95. Noen som har erfaringer med kjøp hos dem eller vet om andre nettsteder som kanskje er bedre?

Endret av skogen1
Lenke til kommentar

g2play virker som en bra side, og hvis det er slik at jeg kan laste ned spillet så mange ganger jeg vil på ulike dataer tror jeg at jeg går for den siden. Men når jeg prøver å "checkout" får jeg error "You are not allowed to continue the checkout procedure! Please apply to the store administrator for details." Noen som vet hva dette skyldes?(lagde akkurat ny bruker, så mulig de må akseptere meg...)

 

Edit: har nå lest litt om g2play.net og har fått et noe blandet inntrykk, Noen som vet om de faktisk er en seriøs side og sender deg cd key når du har betalt, og evt. hvilke betaling som fungerer uten at de trenger bevis etc...

Endret av skogen1
Lenke til kommentar

Det enkleste/sikreste å betale med på g2play.net er paypal - jeg sjekket endel rundt de før jeg bestilte der første gang, men fikk til slutt intrykk av at de som var negative stort sett var synsere av typen "dette er så billig at det ikke kan være lov" eller at det lå langt tilbake i tid.

 

Ellers var det en sak et år eller to tilbake der det sirkulerte endel stjålne spill etter et ran/innbrudd e.l hos en stor distributør, som gjorde at folk ble mistenksomme og at noen visstnok fikk kontoen sin bannet fordi de brukte en stjålet cd-key (så vidt jeg klarte å grave frem var dette kun ryjter/3de-manns påstander)

 

Uansett, jeg har bestilt flere spill derifra nå med 0 problemer, og det som teller mest for meg er at man får cd-keyen umiddelbart og at prisene er blant de aller billigste (som oftest billigere enn å bestille fra play,com ect og måtte vente en uke på levering ;))

(ps. bestillingen kan nok ta noe lenger tid første gange, eller hvis du bruker en annen e-mail på sidene enn den du har registrert på paypal - første bestilling tok vel etpar dager for meg)

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...