Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare takke alle for hjælpa, nå er alt fint å jeg har nå flashet til darkys 8 og den er helt vill altså. et lite spm. noen som veit hvordan man år norsk språk på darkys 8?

 

Dersom du mener norsk telefonspråk (at det står på norsk på telefonen) så finns det ikke enda (ihvertfall hva jeg vet), men det er mulig å flashe inn en norsk swype, så meldinger i alle fall får norsk ordbok.

 

hvor finner jeg denne fila? har søkt litt rundt på xda men har ikke funnet stort så endte opp med noen nye keyboard fra market som funker helt ok.

Lenke til kommentar

hvor finner jeg denne fila? har søkt litt rundt på xda men har ikke funnet stort så endte opp med noen nye keyboard fra market som funker helt ok.

 

Den er linket tre ganger i denne tråden i det siste, og enda flere ganger i den andre tråden om samme telefon.

 

 

Filen heter swype.jpa.

Lenke til kommentar

Synes min SGS er en del tregere nå enn da jeg oppdaterte til Froyo og la inn lagfix (da var den meget rask), så jeg vil ta en fabrikksdata nullstilling. Trenger jeg å fjerne lagfixen først, eller vil den også fjernes nå jeg wiper telefon? Rooting trenger jeg vel ikke fjerne? Bruker Titanium backup til å ta backup av telefonen.

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Jeg har litt problemer med swype på telefonen min. Når jeg skriver bokmål fungerer det alldeles perfekt, men på dialekt, som jeg bruker mest, sliter jeg med å lære swype 3 ord. Dette er 3 ord jeg bruker myyye.. Om jeg skifter til engelsk språk fungerer det fint å lære swype disse ordene..

 

Noen tips!?

Lenke til kommentar

Tror dere det noen gang blir mulig å installere en clean versjon av android igjennom Kies, eller vil alltids Samsung sin spesialtilpasning ligge der og gjøre telefonen 487211 ganger trengere?

 

Hvor langt er et tau? :w00t:

 

Jeg er ikke ute etter noen slike idiotiske svar. Om det f.eks hadde vært noen rykter, eller info om at f.eks om nyere android versjoner kan installeres uten Touch wiz f.eks?

 

Hvor langt er et tau er offtopic og du kan diskutere det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=176880

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes treningsarmbånd til galaxy s, og om noen norske nettbutikker selger det?

 

Googla en halvtime nå uten å finne noe, men må jo eksistere da jeg fant det til Zune uten problemer en gang :!:

 

Tar også til takke med noe generic som passer telefonen og lar meg bruke touchskjermen.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes treningsarmbånd til galaxy s, og om noen norske nettbutikker selger det?

 

Googla en halvtime nå uten å finne noe, men må jo eksistere da jeg fant det til Zune uten problemer en gang laugh.gif

 

Tar også til takke med noe generic som passer telefonen og lar meg bruke touchskjermen.

 

Ta en kikk i denne tråden her. Jeg leste de to første postene og ble klokere bare av det.

 

 

 

 

Tror dere det noen gang blir mulig å installere en clean versjon av android igjennom Kies, eller vil alltids Samsung sin spesialtilpasning ligge der og gjøre telefonen 487211 ganger trengere?

 

Hvor langt er et tau? :w00t:

 

Jeg er ikke ute etter noen slike idiotiske svar. Om det f.eks hadde vært noen rykter, eller info om at f.eks om nyere android versjoner kan installeres uten Touch wiz f.eks?

 

Hvor langt er et tau er offtopic og du kan diskutere det her: http://www.diskusjon...howtopic=176880

 

Så stolte som Samsung er av Touch wiz så ville jeg ikke satt penger på vanilla Android i Kies.

Lenke til kommentar

Har tatt restore av hele telefonen med Titanium etter tilbakestilling nå, men SMS/MMS kommer ikke tilbake. Hvorfor?

 

edit: reboot hjelper mot så mye ... :innocent:

 

men når jeg startet den på nytt forsvant alle widgets, bortsett fra de som kun er snarveier til programmer. Får håpe det ikke skjer hver gang. :ermm:

 

edit2: ny reboot: widgets forsvant IKKE :thumbup:

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes treningsarmbånd til galaxy s, og om noen norske nettbutikker selger det?

 

Googla en halvtime nå uten å finne noe, men må jo eksistere da jeg fant det til Zune uten problemer en gang laugh.gif

 

Tar også til takke med noe generic som passer telefonen og lar meg bruke touchskjermen.

 

Ta en kikk i denne tråden her. Jeg leste de to første postene og ble klokere bare av det.

 

 

Takk, prøvde faktisk et til ipod touch her om dagen, litt tight, måtte ta av case-mate, men bra poeng på XDA, da kan man ha telefonen opp ned for riktig orientering. :thumbup:

Lenke til kommentar

Telefonene min er begynt og bli rar. Den vibrerer fra tid til annen. På samme måte som når et program låser seg. Men kan ikke se noen feilmeldinger på skjermen. Fins der noen "logger" hvor jeg kan finne ut hva som ikke vil funke? Har ikke ånden over meg for og formatere telefonen og legge inn alle 11sider med programmer inn på nytt...

Lenke til kommentar

Telefonene min er begynt og bli rar. Den vibrerer fra tid til annen. På samme måte som når et program låser seg. Men kan ikke se noen feilmeldinger på skjermen. Fins der noen "logger" hvor jeg kan finne ut hva som ikke vil funke? Har ikke ånden over meg for og formatere telefonen og legge inn alle 11sider med programmer inn på nytt...

 

Slik er min telefon også, plutselig vibrerer den, og det kommer ikke opp at noe har krasjet.

Samme skjer når jeg skrur av telefonen, og skjermen er "død", så kommer det en vibrering.

Jeg lurer på om en reset og formatering av telefonen kanskje ville vært en ide, men jeg gidder ikke å gjøre det før eventuelt ny firmware kommer. Håper at 2.2.1 snart er rett rundt hjørnet, men har ikke funnet noen plass som sier noe om når eventuelt ny firmware kommer.

Lenke til kommentar

Har et problem med at mobildata slår seg av, og kun reboot hjelper for å få det på igjen. Noen ganger må jeg også ta ut batteriet mens den er av, før jeg slår på igjen.

 

1. når jeg er koblet til wifi, og kobler fra, kobler ikke mobldata seg til.

2. når mobildata er tilkoblet, og jeg kommer hjem, kobler telefonen seg ikke til wifi selv (må slå av og på wifi)

3. mobildata kobler seg fra når telefonen ikke er bruk (i løpet av dagen).

 

Hjelp?

 

edit: note: bruker kun bryteren for datatrafikk som følger med i 2.2.

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...