Gå til innhold

Lobotomeres systemkritikere?


Anbefalte innlegg

Hvordan kan vi vite at dette ikke foregår?

 

Kanskje det bare holdes skjult?

 

At i kjellerne på våre "åpne" psykiatriske enheter, så borer de seg inn gjennom hjernebarken og kutter over den hvite substansen i frontallappen på systemkritikere! Deretter slippes de ut og kommer ikke på hva de skulle si om noe som helst og bryr seg ikke om det heller.:dremel:

 

Hvordan kan jeg bevise det? :hmm:

 

 

 

(Ok, dette var kanskje i drøyeste laget, men så er det jo oppslagstavlen..... :D )

Endret av Kaarerekanraadi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vi lobotomert noen som helst siden, hva, slutten av 60-tallet?

 

Kan ikke si jeg tror vi lobotomerer systemkritikere nei. Om systemkritikere var så undertrykte i Norge tror jeg ikke Nyhetsspeilet ville hatt en like lett jobb, og personene bak nyhetsspeilet står vel frem med sine egentlige navn..

 

Jeg tror ikke det er så mange i staten som vet at vi har den formen for systemkritikere i Norge, om jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar

Den siste lobotomeringen i Norge, ble foretatt i 1974. Norge hadde en utpreget høy rate av lobotomering i forhold USA og andre land i Europa.

 

Mange døde som følge av lobotomeringen, og mange fikk alvorlige følgeskader som f.eks. epilepsi. Ekstremt få var funksjonelle nok til å delta i arbeidslivet i etterkant av en lobotomering.

 

I Oslo ligger blant annet en massegrav med rundt 50 tatere som døde som følge av tvangslobotomering og tvangssterilisering (Ris Kirke).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan kan vi vite at dette ikke foregår?

 

Kanskje det bare holdes skjult?

 

At i kjellerne på våre "åpne" psykiatriske enheter, så borer de seg inn gjennom hjernebarken og kutter over den hvite substansen i frontallappen på systemkritikere! Deretter slippes de ut og kommer ikke på hva de skulle si om noe som helst og bryr seg ikke om det heller.:dremel:

 

Hvordan kan jeg bevise det? :hmm:

 

 

 

(Ok, dette var kanskje i drøyeste laget, men så er det jo oppslagstavlen..... :D )

 

Hadde det skjedd ville vi ikke ha set folk som Jan Simonsen, Siv Jensen, og Karl i Hagen som var meget lite populære blandt makteliten. Hadde de lobotomert alle, ville nok de ha tatt meg også.

 

Hadde dette vært tilfelle ville vi enkelt og greit sett langt flere kritikere på norske universiteter, iforholdtil f.eks. de som uttaler seg i media.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...