Gå til innhold

Kjøpe ny hjemmekinoreceiver i 10 - 12 000 kr klasse


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg trenger nå ny surround forsterker etter at min gamle tok kvelden i helga!

Har sett på litt av hvært, hovedsakelig etter det jeg har letet meg frem til på nettet står det mellom 2 stk men har sett på flere.

 

de to som er øvest på listen min er:

DENON AVR-4310 og Pioneer SC-LX72

 

Har alltid hatt Denon og vært veldig fornøyd med det, har sett litt på den Pioneer og syns og den ser veldig spennende ut.

 

Har også sett på Yamaha RX-V2065BL, H/K og Onkyo. (syns H/K mangler noe i denne prisklassen og Onkyo er stygt design :p )

 

Hva bør jeg velge? bør jeg vente til de kommer med HDMI 1,4 med tanke på 3D? når det gjelder Pioneer, bør jeg vente på de nye modellene som man kan styre med iphone osv? (har jo såklart iphone) men syns den dyre av de nye virka billig i forhold til disse jeg har sett på. (har ikke sett på spesifikasjonene på denne ennu)

Endret av BoC_SantaCruz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en veldig vanskelig klasse å anbefale i, da det er veldig mange utmerkede forsterkere til denne prisen. Jeg hadde muligens også vurdert sony i tillegg til Pioneer og Yamaha, det beste er bare å finne en forsterker som dekker dine behov, og så dra et sted og høre på den.

Lenke til kommentar

Personlig hadde jeg nok gått for Pioneeren. Har selv en litt eldre modell i samme prisklasse og den er RÅ!!!! Utrolig fornøyd med kvalitet, oppsett og muligheter for og stille det meste selv.

 

LX serien er noe av det bedre du får. At den har THX i tillegg er ett godt plus :)

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Har selv en pioneer LX51 som jeg kjører på på dette settet og må si meg storfornøyd. Den trykker veldig bra på film noe jeg ser forholdsvis mye av. Settet er ikke så bra til musikk synes jeg selv, men uansett utrolig fornøyd med dette. Hatt det i ca 5 år tror jeg det er.

 

Brukte en eldre pioneer 814 tidligere. Overgangen fra 814 til lx51 var helt utrolig. Nå kjører jeg bi-amp på frontene for ekstra effekt. Dette funker altså :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...